دیدار از مجسمه های ملکه های انگلیس در تور کانادا

به گزارش شهر وبلاگ، دیدار از مجسمه‌های ملکه‌های انگلیس در تور کانادا، یکی از جذابیت‌های گردشگری در این کشور است. تورهای گردشگری در کانادا به طور معمول شامل بازدید از نقاط دیدنی مختلف شهرهای مختلف این کشور می‌شوند و از جمله این نقاط دیدنی‌ها می‌توان به مجسمه‌های ملکه‌های انگلیس اشاره کرد.

در شهر ویکتوریا، پایتخت استان بریتیش کلمبیا در کانادا، مجسمه‌ی ملکه ویکتوریا و مجسمه‌ی ملکه الیزابت دوم را می‌توان بازدید کرد. همچنین در شهر ادمونتون در استان آلبرتا، مجسمه‌ی ملکه ویکتوریا و مجسمه‌ی ملکه الیزابت دوم نیز وجود دارد.

در شهر تورنتو نیز مجسمه‌ی ملکه ویکتوریا قرار دارد و در شهر کالگری در استان آلبرتا، مجسمه‌ی ملکه ویکتوریا و مجسمه‌ی ملکه الیزابت دوم را می‌توان بازدید کرد.

دیدار از این مجسمه‌ها، به گردشگران کمک می‌کند تا با تاریخ و فرهنگ کشور انگلستان و ارتباط آن با کانادا، آشنا شوند. همچنین، بازدید از این مجسمه‌ها، به گردشگران فرصت می‌دهد تا عکسی با این مجسمه‌های بزرگ و تاریخی بگیرند و به یادگار برای خودشان بیاورند.

دیدار از مجسمه های ملکه های انگلیس در تور کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مجسمه ملکه الیزابت دوم

مجسمه ملکه الیزابت دوم در کانادا، یکی از نمادهای مهم تاریخی و فرهنگی کشور است. این مجسمه در حقیقت یک پایانه‌ی قطار قدیمی در شهر ویکتوریا، پایتخت استان بریتیش کلمبیا در کانادا، است.

این پایانه‌ی قطار در سال 1954 به عنوان محلی برای نصب مجسمه‌ی ملکه الیزابت دوم، بعد از تاج‌گذاری او به عنوان پادشاهی بریتانیا و اعلام ویکتوریای دوم، ملکه‌ی بعدی بریتانیا، انتخاب شد.

مجسمه ملکه الیزابت دوم که به صورت نیم‌بها نشسته است، با لباس رسمی پادشاهی و تاج بر سر، نماد قدرت و اعتبار پادشاهی بریتانیا را نشان می‌دهد. این مجسمه برای گردشگران و شهروندان محلی یک جاذبه‌ی مهم گردشگری و تاریخی است و هر ساله بسیاری از مسافران به ویکتوریا سفر می‌کنند تا این مجسمه را ببینند.

مجسمه ملکه ویکتوریا

مجسمه ملکه ویکتوریا، نیز یکی دیگر از نمادهای مهم تاریخی و فرهنگی کشور کانادا است. این مجسمه در شهر ویکتوریا کانادا قرار دارد و به نام ملکه ویکتوریا نامگذاری شده است.

این مجسمه در سال 1901 به مناسبت دهه‌ی سی ام فرمانروایی ملکه ویکتوریا، که مدت طولانی‌ترین فرمانروایی در تاریخ بریتانیا بود، نصب شد. ملکه ویکتوریا که در زمان فرمانروایی‌اش در قرن نوزدهم، بریتانیا را به یکی از پیشروان تکنولوژی و اقتصاد در دنیا تبدیل کرده بود، به عنوان یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخی و فرهنگی بریتانیا شناخته شده است.

این مجسمه نماد شجاعت و اعتماد به نفس است و به خوبی مفهوم دهه‌ی سی ام فرمانروایی ملکه ویکتوریا را به تصویر کشیده است. هر ساله بسیاری از گردشگران و مسافران به ویکتوریا می‌آیند تا این مجسمه را ببینند و به یادگار بگیرند.

انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1507

به "دیدار از مجسمه های ملکه های انگلیس در تور کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "دیدار از مجسمه های ملکه های انگلیس در تور کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار از مجسمه های ملکه های انگلیس در تور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید