رشد 42 درصدی تولیدات انواع صنایع لوازم خانگی

به گزارش شهر وبلاگ، مهدی صادقی نیارکی در نشست مشترک با اعضا انجمن لوازم صوتی و تصویری ضمن آنالیز چالش ها و دغدغه های پیش روی این صنعت، بر ضرورت طراحی برنامه میان مدت در حوزه لوازم صوتی و تصویری تاکید نمود و گفت: فرایند فراوری در صنعت لوازم خانگی طی 9 ماهه با رشد 42 درصدی همراه بوده است.

رشد 42 درصدی تولیدات انواع صنایع لوازم خانگی

او ادامه داد: فراورینمایندگان پیشران در این صنعت باید با استفاده از پتانسیل های موجود و بهره مندی از ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط برنامه میان مدتی برای ارتقای صندلی این صنعت طراحی نمایند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد نگرانی های فراورینمایندگان از عرضه کالاهای قاچاق لوازم خانگی در سطح بازار اضافه کرد: باید در تعامل با مراجع ذیربط جلساتی موضوع با جدیت دنبال گردد تا آسیبی متوجه بخش فراوری در این صنعت مهم نگردد.

صادقی نیارکی همچنین در مورد موارد مورد طرح از سوی فراورینمایندگان از وجود بعضی موانع پیش روی برای واردات مواد اولیه مورد احتیاج صنعت لوازم صوتی و تصویری نیز از برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه های ذی ربط برای پیگیری و تسریع در ورود اجزا و قطعات مورد احتیاج این صنعت به کشور اطلاع داد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست اعضا انجمن لوازم صوتی و تصویری نیز با اشاره به مسائل و موانع پیش روی این صنعت از تدوین طرحی برای حمایت از این صنعت استقبال کردند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1118

به "رشد 42 درصدی تولیدات انواع صنایع لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 42 درصدی تولیدات انواع صنایع لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید