داورزنی: نیم نگاهی به مدال المپیک داریم

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران/گلستان رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مردم در المپیک تیمی متفاوت را نسبت به جام ملت ها می بینند، گفت: هدف ما در المپیک توکیو این است که به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم و نیم نگاهی هم به سکو داریم.

داورزنی: نیم نگاهی به مدال المپیک داریم

محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران در حاشیه مجمع هیات والیبال گلستان اظهار کرد: حضور در آوردگاه المپیک نیازمند برترین هاست و با توجه به اینکه تیم اعزامی به المپیک 12 نفره است، در انتخاب افراد دقت لازم به عمل می آید. افراد برگزیده باید از نظر ذهنی و روحی و سلامت جسمی برترین باشند.

وی اضافه نمود: در مسابقات لیگ ملت ها 18 بازیکن حضور داشتند که از همه آنها در بازی ها استفاده شد و نقاط ضعف و قوت تیم معین شد. در انتهای این مسابقات آقای الکنو تعداد 17 بازیکن از این تیم و آقای فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد دعوت مجدد قائمی با وجود خداحافظی او از تیم ملی، گفت: فرهاد قائمی بازیکن اثرگذاری است و بنا به دلایل شخصی در سرانجام لیگ برتر از تیم ملی خداحافظی نموده بود. بعد از آنکه مطرح شد مصدومیت های او رفع شده و شاید بتواند به تیم ملی یاری کند، این فضا فراهم شد که آقای الکنو رسماً درخواست کند او هم به اردوی تیم ملی دعوت گردد. حتی نام او به کمیته ملی المپیک برای واکسیناسیون اعلام شد تا اگر شرایط محیا بود، این کار صورت گیرد.

داورزنی با اشاره به اینکه تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می گردد، اضافه نمود: روز اولی که فرهاد قائمی وارد اردو شد، کارهای واکسیناسیونش انجام شد و بعد از آن در تمرینات حضور پیدا کرد. بعدازظهر روز دوم آقای الکنو اعلام نمود که قائمی در هشت جلسه به جامانده برای اعزام به المپیک، نمی تواند به آمادگی کامل خود برسد.

در تصمیمات الکنو هیچ کسی مداخله نمی کند

وی گفت: با توجه به فرصت کم به جامانده تا المپیک، آقای الکنو می خواست که در کوتاه ترین زمان 19 نفر را به 12 نفر برساند. به همین دلیل آقای قائمی، سعادت و وادی و دیروز آقای اسفندیار و احتمالاً امروز هم تعدادی دیگر را از فهرست خط می زند.

داورزنی اظهار کرد: فرهاد قائمی از بازیکنان بسیار خوب ماست که از سال 2007 وارد تیم ملی نوجوانان شده و در اولین دوره ای که قهرمان نوجوانان دنیا شدیم، در تیم حضور داشت و یکی از بازیکنان بسیار خوب ما بود. شاید فرهاد قائمی این انتظار را داشت که بعد از دعوت به اردوی تیم، به المپیک اعزام گردد اما المپیک میدانی نبود که سرمربی تیم ریسک کند.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مسئولیت تیم با آقای الکنو است، توضیح داد: آقای الکنو مربی باسابقه ای است و قطعاً اعتبار یک مربی بیش از هر چیزی برای او اهمیت دارد. این موضوع که کسی در تیم ملی به سرمربی خط می دهد و مداخله دارد، به هیچ اسم صحت ندارد.

مردم در المپیک تیم متفاوتی را خواهند دید

وی گفت: مردم ما مطمئن باشند که در المپیک تیم متفاوتی را خواهند دید و به مراتب شرایط بازیکنان نسبت به لیگ ملت ها بهتر خواهد بود. کادر فنی و بازیکنان با تعصب و غیرتشان آماده اند که برای کشور بجنگند.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه برای مردم سوپرایزهایی در المپیک داریم، گفت: هدف ما این است که به جمع چهار تیم سرانجامی راه پیدا کنیم و نیم نگاهی هم به سکو داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1632

به "داورزنی: نیم نگاهی به مدال المپیک داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: نیم نگاهی به مدال المپیک داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید