حسنی پور: نگاه مان به مسابقات ترکیه تدارکاتی خواهد بود، توقعات از کاراته به حق و طبیعی است

به گزارش شهر وبلاگ، مربی تیم ملی کاراته گفت: نگاه ما به مسابقات ترکیه یک نگاه تدارکاتی برای رقابت های پیش رو در لیسبون و پاریس است.

حسنی پور: نگاه مان به مسابقات ترکیه تدارکاتی خواهد بود، توقعات از کاراته به حق و طبیعی است

سعید حسنی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط ملی پوشان کاراته در آستانه رقابت های لیگ برتر کاراته وان ترکیه گفت: هشت مرحله اردوی تمرینی را پشت سر گذاشتیم و شرایط بچه ها از لحاظ جسمانی، فنی و روحی روانی بسیار خوب است. نگاه ما به رقابت های ترکیه یک نگاه تدارکاتی برای مسابقات لیسبون و پاریس است. بچه ها برای حضور در مسابقات شرایط خوبی دارند و تعدادی از آنها نیز در رقابت های سوپر لیگ ولیگ برتر شرکت کردند و توانستیم ارزیابی از آنها داشته و با بدن آماده تر در مسابقات حضور یابیم.

وی با تاکید بر دلتنگی ملی پوشان و کادرفنی برای برگزاری مسابقات بین المللی بعد از یک سال تعطیلی گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا یک سال دور از مسابقات بودیم و کاراته دنیا نیز در این مدت متوقف شده بود. مسابقات ترکیه پیغام بسیار خوبی برای کاراته کاهای دنیا دارد و امیدوار بودیم که مسابقات مراکش نیز برگزار شود، اما با تصمیم فدراسیون دنیای و به خاطر شرایط مراکش، این مسابقات در اردیبهشت ماه در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.

مربی تیم ملی کاراته در مورد توقعات بالا از این تیم گفت: این توقعات به خاطر نتایج سالیان اخیر طبیعی و انتظار به حقی است. فکر می کنم در ترکیه نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد، اما باید بدانید که هدف ما از ابتدای آغاز اردوها رسیدن به پیک آمادگی در مسابقات مراکش، پاریس و توکیو بود. با تمام این مسائل فکر می کنم در ترکیه شرایط خوبی داشته باشیم.

حسنی پور در مورد مصدومیت صالح اباذری گفت: مصدومیت صالح جدی نبوده و اینگونه نیست که بخواهد برای ماه ها کاراته را کنار بگذارد. اباذری در روزهای گذشته در مسابقات لیگ برتر حضور داشت و به زودی به میادین بازمی شود، اما برای مسابقات ترکیه تصمیم گرفته شد که مبارزه نکند.

وی در مورد غیبت ژاپن در مسابقات کاراته وان ترکیه گفت: ژاپن در این مسابقات حضور ندارد، اما بیشتر کشورهایی که پیروز به کسب سهمیه شدند در این مسابقات هستند. کاراته کاهای ترکیه، اوکراین، قزاقستان و بسیاری از کشورهای دیگر در این مسابقات شرکت می نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1182

به "حسنی پور: نگاه مان به مسابقات ترکیه تدارکاتی خواهد بود، توقعات از کاراته به حق و طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسنی پور: نگاه مان به مسابقات ترکیه تدارکاتی خواهد بود، توقعات از کاراته به حق و طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید