تکذیب احضار بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی و ترانسفر قایدی

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد مددی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون پزشکی - ورزشی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

تکذیب احضار بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی و ترانسفر قایدی

مهمترین بخش اظهارات مددی تکذیب سه ادعا درباره اختلاف با فرهاد مجیدی، احضار سه استقلالی به کمیته انضباطی و جدایی مهدی قایدی بود.

مددی درباره اختلافاتی که گفته می شود مدیران باشگاه با فرهاد مجیدی دارد، گفت: سوء تفاهماتی وجود داشت که روز گذشته برطرف شد. مجیدی با استقلال قرارداد دارد و مورد حمایت باشگاه است. حمایت ما از مجیدی کامل است.

مدیرعامل استقلال درباره خبر احضار فرشید اسماعیلی، عارف غلامی و رشید مظاهری به کمیته انضباطی باشگاه استقلال، تاکید کرد: این خبر واقعیت ندارد.

مددی در واکنش به سئوالی مبنی بر احتمال ترانسفر مهدی قایدی مهاجم استقلال به تیم های خارجی، این بازیکن را پسر استقلال دانست و یادآور شد: قایدی با استقلال قرارداد دارد و حرفی از انتقال او به تیم های خارجی نیست.

مدیرعامل استقلال در خصوص آخرین شرایط حضور گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی هم گفت: قرارداد این مربی را برایش ارسال کرده ایم تا آن را اصلاح کند و به باشگاه استقلال بازگرداند. برای حضور این مربی مسئله ای نداریم و می تواند سطح فنی تیم را بالا ببرد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1499

به "تکذیب احضار بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی و ترانسفر قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب احضار بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی و ترانسفر قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید