انتقال آزمون به ناپولی یا لاتزیو شایعه نیست

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش سایت sport.business روسیه، نوبل آریستامیان، کارشناس فوتبال روسیه درباره احتمال انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پتزبورگ به یک باشگاه ایتالیایی صحبت کرد.

انتقال آزمون به ناپولی یا لاتزیو شایعه نیست

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

این کارشناس فوتبال مطرح نمود: اینکه گفته می گردد لاتزیو به دنبال آزمون است، شایعه نیست. این پیشنهادی واقعی است، چون مدیر برنامه ایرانی آزمون در حال مذاکره است. این مدیر برنامه ارتباطات خوبی در انگلیس و ایتالیا دارد. او اکنون مسئول انتقال آزمون است. رمضانی با ناپولی و لاتزیو ارتباط خوبی دارد.

او اضافه نمود: آزمون با زنیت قراردادی بلند مدت دارد. او شهرت زیادی در میان طرفداران زنیت دارد و سران باشگاه او را دوست دارند، سردار یکی از مهره های کلیدی تیم است. می دانم زنیت همواره به دنبال فروش بازیکنانش است، اما دوست ندارد آزمون را با مبلغ پایین بفروشد. به نظرم بعد از ایام کرونا در ایتالیا باشگاه های دیگر مثل یوونتوس و اینتر آماده خرید آزمون خواهند بود. نمی توان این مهاجم ایرانی را به کمتر از 30 میلیون یورو فروخت.

پیش از این رسانه های مختلف اروپایی از توجه ناپولی، لاتزیو، وستهام، لستر سیتی، اورتون، آرسنال، اتلتیکو مادرید و سویا برای خرید مهاجم ملی پوش کشورمان خبر داده بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 238

به "انتقال آزمون به ناپولی یا لاتزیو شایعه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال آزمون به ناپولی یا لاتزیو شایعه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید