آشنایی با تعدادی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا

به گزارش شهر وبلاگ، مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا گواهی اثبات این هستند که این کشور قلبی دارد که از اندازه آن عظیمتر است و هر گردشگری را با هر سلیقه و هر سبکی به خود جذب می نماید. اگر جاذبه های هیجان انگیز کانادا را از نزدیک ببینید، با کمال میل با این نکته موافقت خواهید کرد. کانادا از دریاچه، باغ، کوه، جنگل، شهر، هر چیزی که فکرش را بکنید، همه چیز دارد که آن را به یک مقصد گردشگری ایده آل و نقطه عالی برای تعطیلات تبدیل کند. در این کشور که دومین کشور عظیم در دنیا بشمار می رود، زیباترین نقاط گردشگری کانادا وجود داشته که می توانید به بازدید از آنها بروید.

آشنایی با تعدادی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

کانادا شما را با مناظر چشم نواز، طبیعت بکر و فرهنگ غنی خود افسون می کند. نیمی از این کشور با جنگل پوشیده شده و در حقیقت، یک دهم کل جنگلهای دنیا در این کشور قرار دارند. بنابراین، باعث شگفتی نیست که افراد بسیار زیادی هر ساله برای ماجراجویی و تجربه شور و نشاط به این کشور سفر می نمایند. این نوشتار را بخوانید تا زیباترین نقاط گردشگری کانادا را بشناسید.

بیشتر بخوانیددیدنی های کانادا | سرزمینی با جاذبه های حیرت انگیز در قاره آمریکا

آبشار نیاگارا Niagara Falls

اگر تنها یک نقطه در کانادا باشد که در همه فهرست های مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا قرار می گیرد، آبشار نیاگارا Niagara Falls است. اگر بدنبال یک تجربه جادویی هستید، شهر نیاگارا Niagara که در کنار همین آبشار واقع شده است، یک مکان ایده آل برای گشت و گذار محسوب می گردد. آبشار نیاگارا Niagara Falls نیز یکی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا برای بازدید است. از تماشای چشم اندازها و عکس انداختن در کنار این آبشار عظیم لذت ببرید. اگر به هنگام شب به بازدید از آبشار نیاگارا بروید، تجربه فوق العاده بی همتایی خواهید داشت. بهترین زمان برای بازدید از این آبشار، بین ماه های ژوئن تا آگوست است.

بیشتر بخوانیدآبشار نیاگارا | مشهورترین آبشار دنیا

ویسلر Whistler

ویسلر Whistler عظیمترین مرکز تفریحی ویژه اسکی در آمریکای شمالی را در خود جای داده و یکی از جاذبه های هیجان انگیز کانادا محسوب می گردد. اسکی، پیاده روی در برف و سورتمه سواری از فعالیت های هیجان انگیزی هستند که می توانید در این سرزمین برفی افسون نماینده انجام دهید. پس، اگر بدنبال هیجان هستید، ویسلر Whistler یکی از بهترین نقاط کانادا برای شماست. اگر از ونکوور به ویسلر Whistler سفر می کنید، می توانید در عرض نیم ساعت تا یک ساعت به مقصد خود برسید. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه، بین ماه های ژوئن و آگوست (ماه های تابستان) و بین ماه های دسامبر و مارس (ماه های زمستان) است.

بیشتر بخوانیدشهر کوچک ویسلر در کانادا + عکس

کبک Quebec

شهر کبک Quebec به عنوان قدیمی ترین شهر محصور آمریکای شمالی، زیباترین شهر کانادا و یکی از توریستی ترین نقاط کانادا شناخته می گردد. اگر به جادو، عشق و تمام ویژگی های فرانسوی دیگر علاقه دارید، می بایست آن را در فهرست برنامه های سفر خود قرار دهید. با همسر یا دوستان خود به کبک Quebec بروید و اوقات فوق العاده ای را بگذرانید. این مورد از زیباترین نقاط گردشگری کانادا بخاطر ویژگی های هنری و فرهنگی که دارد، یکی از افسون نماینده ها بشمار می رود. بهترین زمان برای بازدید از این شهر ماه ژوئن و فاصله بین ماه های سپتامبر تا دسامبر (ماه های پاییز) هست.

بیشتر بخوانیدسفر به کبک | رویای فرانسوی در کشور کانادا

سینت جانز St. Johns

سینت جانز St. Johns که بخاطر خانه های رنگارنگ و محیط هنری مملو از هنرمندی که دارد محبوب است، مانند یک سانفرانسیسکوی کوچک بنظر می رسد. از آنجایی که این شهر یکی از مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا بشمار می رود، می توانید در این شهر با خیال راحت به گشت و گذار مشغول شوید. با اینکه قدیمی ترین شهر نیز هست، فضای آن بسیار عالی و مدرن به نظر می رسد بنابراین، برای تعطیلات ایده آل است. در سفر به این شهر، بازدید از خیابان واتر Water Street را از دست ندهید. بهترین زمان برای بازدید از سینت جانز St. Johns، بین ماه های آوریل و می (ماه های بهار) و بین ماه های سپتامبر و اکتبر (ماه های پاییز) است.

توفینو Tofino

اگر نمی توانید تصور کنید تعطیلات شما بدون وجود یک ساحل پیش برود، توفینو Tofino بهترین نقطه برای شماست. این شهر بهشتی برای علاقمندان به آب و گریزگاهی برای کسانی که علاقه دارند در یک اتاق در یک هتل دنج به استراحت مشغول شوند، بشمار می رود. در کنار سواحل توفینو Tofino می توانید اوقات خوشی داشته باشید. بهترین زمان برای سفر به این مورد از جاذبه های هیجان انگیز کانادا، بین ماه های مارس و می (ماه های بهار) و بین ماه های سپتامبر و نوامبر (ماه های پاییز) است.

چرچیل Churchill

چرچیل Churchill یک شهر کوچک در خلیج هادسن است که می توان آن را بعنوان یکی از مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا فهرست کرد. این شهر که بعنوان پایتخت خرس های قطبی در دنیا شناخته می گردد، یک نقطه ایده آل برای گردشگرانی است که به روبرو شدن با حیات وحش علاقه دارند. همچنین، مقصدی عالی برای علاقمندان به ماجراجویی و کسانی که از فعالیت های آبی لذت می برند، محسوب می گردد. بهترین زمان برای بازدید از چرچیل Churchill، بین ماه های اکتبر و نوامبر (ماه های پاییز) است.

بخش قدیم مونترال Old Montreal

حتما شهر مونترال Montreal را هم در فهرست برنامه های سفر خود قرا دهید. جذابیت بخش های قدیمی این شهر، بناهای خارق العاده و درشکه هایی که از طریق اسب کشیده می شوند، به زیبایی می توانند فضای فوق العاده بخش قدیم مونترال Old Montreal را توصیف نمایند. برای گردشگرانی که بدنبال یک تجربه آرامش بخش و منحصر بفرد هستند، این یک سفر لذت بخش خواهد بود. به همین دلیل ساده، این شهر در فهرست زیباترین نقاط گردشگری کانادا بشمار می رود. بهترین زمان برای بازدید از این شهر بین ماه های مارس و می (ماه های بهار) و بین ماه های سپتامبر و نوامبر (ماه های پاییز) است.

بیشتر بخوانیدجاهای دیدنی مونترال | سفر به مونترال و سفر به شهر چند وجهی کانادا

پارک ملی بانف Banff National Park

حتما تا به امروز نام پارک ملی بانف Banff National Park به گوشتان خورده است. این پارک یکی از جاذبه های هیجان انگیز کانادا بوده که هر گردشگری می بایست از آن بازدید کند. دریاچه هایی به رنگ سبز آبی، یخچال های طبیعی خارق العاده، قله های از برف پوشیده شده و چشم اندازهای خیره نماینده، همه چیزهای زیبا را می توان در این منطقه زیبا مشاهده کرد. حتما، قایق سواری و کوهنوردی در این پارک را تجربه کنید و به تماشای دریاچه لوئیز Lake Louise و دریاچه بو Bow Lake بروید. بهترین زمان برای بازدید از این پارک، بین ماه های ژوئن و آگوست (ماه های تابستان) و بین ماه های دسامبر و مارس (ماه های زمستان) است.

پارک استنلی Stanley Park

ونکوور Vancouver یکی از مشهورترین شهرهای فرانسوی کشور کانادا و یکی از مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا محسوب می گردد. اگر درختان با برگهای قرمز و نارنجی که در فیلمها نمایش داده می شوند از علاقمندی های شما هستند، پارک استنلی Stanley Park از آن نقاطی است که می بایست به آن سفر کنید. درختان باشکوه و زیبا بهمراه چشم انداز فوق العاده عالی از شهر نه تنها شما را افسون می نمایند؛ بلکه باعث می شوند دوباره عاشق طبیعت شوید. حتما به بازدید از پارک استنلی Stanley Park بروید تا یکی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا را ببینید. بهترین زمان برای این بازدید، اواخر ماه مارس (اوایل بهار)، ماه آوریل و بین ماه های ژوئن و اکتبر (ماه های تابستان) است.

بیشتر بخوانیدسفر به ونکوور کانادا، سفری به عمق زیبایی و پیشرفت

باغ های بوچارت Butchart Gardens

از میان تمامی جاذبه های هیجان انگیز کانادا، باغ های بوچارت Butchart Gardens بهترین نقطه برای گشت و گذار بهمراه دوربین بشمار می فرایند. این باغها با نمایش خیره نماینده گل ها، تورهای قایق سواری مفرح، نورپردازی شبانه و بسیاری ویژگی های جذاب دیگر، چیزهای بسیار زیادی برای دیدن و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن وجود دارند. بنابراین، تعطیلات شما با بازدید از باغ های بوچارت Butchart Gardens که از مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا بشمار می فرایند، بسیار مفرح و درخشان خواهد بود. بهترین زمان برای بازدید از این مکان دیدنی، ماه های ژوئیه و آگوست (ماه های تابستان) است.

بیشتر بخوانیدباغ بوچارت، بهشتی زیبا در کشور کانادا

دره اوکناگن Okanagan Valley

دره اوکناگن Okanagan Valley بخاطر تاکستان و باغ های میوه اش شناخته شده و یکی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا بشمار می رود. پیاده روی در این منطقه باعث می گردد شما احساس کنید به بهشت قدم گذاشته اید. بنابراین، سعی کنید زیبایی اطرافتان را نه تنها با چشمان، بلکه با دوربین خود نیز ثبت کنید. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه، بین ماه های ژوئن و سپتامبر (ماه های تابستان) است.

پارک ملی گروس مورن Gros Morne National Park

پارک ملی گروس مورن Gros Morne National Park یکی از جاذبه های هیجان انگیز کانادا بوده و می بایست حتما بازدید از آن را در فهرست برنامه های سفر خود قرار دهید. این پارک که از نظر زمین شناسی بسیار متنوع و قابل توجه محسوب می گردد، بخشی از کوه های لانگ رنج Long Range بوده و همین آن را بسیار جذاب تر و عالی تر می سازد. از قدم زدن در طبیعت و پا گذاشتن به منطقه حیات وحش در این پارک ملی خیره نماینده لذت ببرید. بهترین زمان برای بازدید از این پارک، اواخر می تا اواسط اکتبر (اواخر بهار تا اواسط پاییز) است.

بیشتر بخوانیدتفریحات برتر در پارک ملی گروس مورن نیوفاندلند

پارک استانی الگون کویین Algonquin Provincial Park

پارک استانی الگون کویین Algonquin Provincial Park با جنگلهای سرسبز و انبوه و رودخانه و دریاچه های افسونگر یکی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا محسوب می گردد. هر کسی که به طبیعت علاقه داشته باشد، از تماشای جانوران، اردو زدن، ماهیگیری، قایق سواری و سایر فعالیت های هیجان انگیز در طول بازدیدش از این پارک لذت خواهد برد و مطمئنا با چیزهای بیشتری از چند عدد عکس به خانه بازخواهد گشت. بهترین زمان برای بازدید از این پارک، اواسط سپتامبر تا اوایل اکتبر (اوایل پاییز) است.

پارک ملی یوهو Yoho National Park

در میان مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا، پارک ملی یوهو Yoho National Park که در قلب کوه های راکی واقع شده، جز آن دسته نقاطی است که علاقمندان به طبیعت می بایست حتما به بازدید از آن بفرایند. آبشارهای عظیم و زیبای واپتا Wapta و تاکاکاو Takakkaw در این پارک، نقاطی ایده آل برای انداختن عکسهای اینستاگرامی در طول تعطیلات هستند. از تماشای این آبشارهای خیره نماینده و مناظر اطرافشان لذت ببرید. بهترین زمان برای بازدید از این پارک، اواسط می تا اوایل اکتبر (اواخر بهار تا اوایل پاییز) است.

برج سی ان CN Tower در تورنتو

اگر به دنبال بهترین و زیباترین نقاط کانادا برای بازدید هستید، برج سی ان CN Tower مقصد گردشگری ایده آل شما می تواند باشد. می توانید در رستوران گردان 360 درجه این برج شام بخورید، روی سکوی شیشه ای مرتفع آن راه بروید یا تنها به تماشای چشم انداز تحسین برانگیز شهر از بالای این برج مشغول شوید. در هر حال، برج سی ان CN Tower یکی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا بشمار می آید. بهترین زمان برای بازدید از این برج، اواخر آوریل تا می (ماه های بهار) و میانه سپتامبر تا میانه اکتبر (اوایل پاییز) است.

دریاچه لوئیز Lake Louise

در اینکه دریاچه لوئیز Lake Louise یکی از جاذبه های هیجان انگیز کانادا محسوب می گردد، هیچ شکی نیست. در بازدید از این دریاچه، نه تنها می توانید از تماشای رنگ سبز آبی دریاچه، دیدن یخچال طبیعی ویکتوریا و تحسین کوه های خارق العاده ای که در پس زمینه این مناظر قرار دارند، لذت ببرید، همچنین، می توانید در فصل تابستان به قایق سواری و ماهیگیری و در فصل زمستان به پیاده روی در برف و اسکی مشغول شوید. بهترین زمان برای بازدید از دریاچه لوئیز Lake Louise، بین اواخر ماه ژوئن تا اواسط سپتامبر (ماه های تابستان) است.

خلیج فاندی Bay Of Fundy

خلیج فاندی Bay Of Fundy بخاطر تجربه راه رفتن روی اقیانوس شهرت دارد و یکی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا بشمار می رود. در این خلیج می توانید انواع متعدد والها را به طور همزمان تماشا کنید. این خلیج یکی از شناخته شده ترین و مشهور ترین نقاط کشور کانادا محسوب می گردد و می بایست حتما بازدید از آن را در فهرست برنامه های سفرتان قرار دهید. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه، بین ماه های ژوئن و آگوست (ماه های تابستان) است.

یوکان Yukon

گاهی تمام چیزی که برای یک تعطیلات جادویی احتیاج دارید، یک منظره باشکوه و خیره نماینده است. پایکوبی نورهای شمالی (شفق قطبی) در آسمان که از این منطقه به وضوح قابل مشاهده است، باعث می گردد یوکان Yukon بویژه در فصل زمستان، از جاذبه های هیجان انگیز کانادا باشد. بهترین زمان برای بازدید از یوکان Yukon بین ماه های می و اکتبر (اواخر بهار تا اوایل پاییز) است.

دریاچه گاریبالدی Garibaldi Lake

آبهایی به رنگ سبز آبی و کوه های پوشیده شده از برف کانادا این منطقه را به یک کارت پستال زیبا تبدیل کرده اند. در همان حال که در دریاچه گاریبالدی Garibaldi Lake و اطراف آن به انجام فعالیت های مختلف از جمله تپه نوردی و کوهنوردی مشغول می شوید، توصیه می کنیم دوربین عکاسی و فیلمبرداری خود را از قلم نیاندازید و حتی یک لحظه هم آن را کنار نگذارید. سعی کنید تمامی چشم اندازهای شگفت انگیز این منطقه را با دوربین خود ثبت نمایید. دریاچه گاریبالدی Garibaldi Lake می بایست حتما در فهرست برنامه های سفر قرار گیرد. بهترین زمان برای بازدید از این مورد از مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا بین ماه های ژوئیه و سپتامبر (ماه های تابستان) است.

دریاچه پیرامید Pyramid Lake

دریاچه پیرامید Pyramid Lake از جمله زیباترین نقاط گردشگری کانادا است. در این منطقه علاوه بر تجربیاتی مانند بادسواری، قایق سواری و اسکیت روی یخ، می توانید از زیبایی های خیره نماینده این جاذبه گردشگری مشهور لذت ببرید. بردن دوربین عکاسی و فیلم برداری را از قلم نیاندازید. بهترین زمان برای بازدید از دریاچه پیرامید Pyramid Lake بین ماه های اکتبر تا ژوئن (ماه های پاییز، زمستان و بهار) است.

دریاچه چیکامس Cheakamus Lake

دریاچه چیکامس Cheakamus Lake بخاطر راستاهای کوهنوردی و تپه نوردی اطرافش، یکی از مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا محسوب می گردد. راستاهای این دریاچه به چشم اندازهای خیره نماینده از کوه ها منتهی می شوند. پیمودن این راستاها آسان بوده و می توانید در کنار دریاچه به پیک نیک و وقت گذرانی مشغول شوید. دریاچه چیکامس Cheakamus Lake بویژه در طول فصل تابستان یکی از بهترین و زیباترین نقاط کانادا برای بازدید بوده و بهترین زمان برای سفر به این منطقه، بین ماه های ژوئیه و آگوست (ماه های تابستان) است.

دریاچه ملین Maligne Lake

با سفر به دریاچه ملین Maligne Lake و لذت بردن از تماشای چشم اندازهای زیبای این منطقه، سفر خود را لذت بخش تر کنید. دریاچه ملین یکی از منحصر بفرد و خاص ترین نقاط این کشور بوده و در مرکز پارک ملی جسپر واقع شده است. این دریاچه، مانند جواهری به رنگ سبزآبی در میان منطقه جنگلی سرسبز اطرافش می درخشد. بهترین زمان برای بازدید از این مورد از جاذبه های هیجان انگیز کانادا بین ماه های می و اکتبر (ماه های بهار و تابستان) است.

جزیره هورن بای Hornby Island

جزیره هورن بای Hornby Island جزیره ای ساده، روستایی، پر آرامش و فوق العاده زیبا در آبهای آرام تنگه جورجیا Georgia Strait در دریای سالیش Salish بین جزیره ونکوور Vancouver Island و سرزمین اصلی کاناداست. این جزیره دارای آبهای آرام، سواحل ماسه ای، جنگل های انبوه و کیلومترها راستا تپه نوردی و کوهنوردی بوده که تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به سوی خود جذب می کند و همین آن را به یکی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا تبدیل کرد. بهترین زمان برای بازدید از جزیره هورن بای Hornby Island بین ماه های می و ژوئن (ماه های بهار و اوایل تابستان) است.

کیپ برتون Cape Breton

کیپ برتون Cape Breton یکی از مشهورترین جاهای دیدنی توریستی کانادا بوده و در بخش شرقی نووا اسکاتیا Nova Scotia که دارای میراث غنی از مردم فرانسوی، بومی، اسکاتلندی، ایرلندی و انگلیسی است، واقع شده است. این بخش از کانادا در طول قرنها دست نخورده و کاوش نشده باقی مانده است. راستا کابو Cabot Trail جاده ای بوده که دور کیپ برتون Cape Breton کشیده شده و از جنگل و خطوط ساحلی صخره ای عبور کرده است. با سفر به این منطقه می توانید از پارک ملی کیپ برتون هایلندز Cape Breton Highlands National Park است دیدن کنید. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه، بین ماه ژوئیه و آگوست (ماه های تابستان) است.

پارک ملی فوریلیون Forillon National Park

پارک ملی فوریلیون Forillon National Park بین خلیج سنت لارنس Gulf of St. Lawrence در کبک Quebec و خلیج گاسپ Bay of Gaspe واقع شد. در این پارک، راستاهای تپه نوردی و کوهنوردی متعدد وجود دارند که راستاگردان های بسیار زیادی را نه تنها از کانادا بلکه از سرتاسر دنیا به سوی خود جذب می نمایند. در حین کاوش در این پارک، با سواحل متعدد، روستاهای ماهیگیری و صخره های شیب دار عظیمی روبرو می شوید. بعلاوه، بیش از 700 گونه گیاهی در این پارک وجود دارند. بنابراین، هیچ شکی نیست که پارک ملی فوریلیون برای علاقمندان به طبیعت از بهترین و زیباترین نقاط بشمار می رود. بهترین زمان برای بازدید از این پارک، ماه آگوست (اواخر تابستان) است.

دریاچه مورین Moraine Lake

دریاچه مورین Moraine Lake در قلب پارک ملی بانف Banff National Park واقع شده، بیش از 14 کیلومتر طول دارد و احتمالا یکی از زیباترین نقاط کشور کانادا محسوب می گردد. این دریاچه با آب های یخچال های طبیعی پر شده و یک نقطه محبوب برای ماهیگیران است. بهترین بخش سفر به مناطق اطراف این دریاچه این است که می توانید چشم اندازهای متعددی را ببینید و آنها را برای ماندگاری در خاطرات خود ثبت کنید. از آنجایی که دریاچه مورین Moraine Lake دارای مناظر بسیار زیبا و خیره نماینده ای است، بهترین نقطه برای عکاسان بشمار می رود. بهترین زمان برای بازدید از دریاچه مورین Moraine Lake، اواسط ژوئن و ژوئیه (ماه های تابستان) است.

صخره پرس Perce Rock

وقتی در حال گشت و گذار در رودخانه باشکوه سنت لارنس St. Laurence هستید، صخره عظیمی را می بینید که از درون دریا و در میانه رودخانه درآمده است. صخره پرس Perce Rock یکی از جاذبه های هیجان انگیز کانادا است. در سفر به این منطقه همچنین می توانید از روستای پرس Perce که در آن نزدیکی است، دیدن کنید و داستانهایی که مردم در خصوص هیولای دریا می گویند، بشنوید. مردم عقیده دارند حالات دریا با رنگ چشم های هیولای دریا تغییر می کند. سفر به کانادا بدون بازدید از صخره پرس Perce Rock کامل نمی گردد. بهترین زمان برای بازدید از صخره پرس Perce Rock بین ماه های ژوئیه تا آگوست (ماه های تابستان) است.

تک سنگ های مینیان Mingan Monoliths

جزایر مینیان Mingan Islands که مجموعه ای از 40 جزیره است و همه آنها 450 میلیون سال پیش توسط طبیعت بوجود آمده اند، یک نقطه عالی برای علاقمندان واقعی به طبیعت بشمار می رود. پرجاذبه ترین ویژگی این جزایر، صخره های سنگ آهکی باشکوهی هستند که سر از دریا بیرون آورده اند. بعضی از این تک سنگ ها که تک سنگ های مینیان Mingan Monoliths نامیده می شوند، خشک بوده و بعضی دیگر از گیاهان پوشیده شده اند. اگر قرار است به کانادا سفر کنید، بازدید از تک سنگ های مینیان Mingan Monoliths را در فهرست برنامه های سفر قرار دهید. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه، بین ماه های ژوئیه و اوایل سپتامبر (اواسط تابستان تا اوایل پاییز) است.

پارک ملی جسپر Jasper National Park

اگر بدنبال ماجراجویی و حضور در یکی از زیباترین نقاط کشور کانادا هستید، بهتر است سری هم به پارک ملی جسپر Jasper National Park بزنید. این پارک نه تنها چشم اندازهای فوق العاده ای به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد، بلکه فعالیت های مختلفی نیز می توان در آن انجام داد. در این پارک، دریاچه هایی با رنگ سبزآبی و قله های باشکوهی وجود دارند که می توانید عکسهای اینستاگرامی زیبایی با پس زمینه این زیبایی های طبیعی از خود ثبت کنید. مناظر این پارک نه تنها روح ماجراجوی شما را به جنبش وامی دارند، بلکه شما را به حالت نشاط در می آورند. بهترین زمان برای بازدید از پارک ملی جسپر بین ماه های مارس و می و بین ماه های سپتامبر و نوامبر است.

پگیز کوو Peggys Cove

پگیز کوو Peggys Cove یک مکان فوق العاده تماشایی است که بخاطر فانوس دریایی شهرت دارد. این فانوس دریایی در سال 1915 ساخته شد. با اینکه پگیز کوو Peggys Cove نقطه کوچکی برای گشت و گذار است، میلیونها گردشگران هر ساله به این مکان می آیند و به وقت گذرانی مشغول می شوند. پگیز کوو Peggys Cove بخاطر غذاهای دریایی خوشمزه، روستاهای ماهیگیری و مناظر بسیار زیبایش در میان مردم محلی و گردشگران محبوبیت بسیار زیادی دارد. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه بین ماه های نوامبر و آوریل (ماه های زمستان و بهار) است.

کوه لوگن Mount Logan

اگر به جاهای مرتفع علاقه دارید، سری هم به کوه لوگن Mount Logan بزنید. با رفتن به نقاط مرتفع این کوه می توانید چشم اندازهای فوق العاده اطراف را تماشا کنید. نام این کوه از نام سر ویلیام ادموند لوگن Sir William Edmond Logan که یک زمین شناس کانادایی و موسس سازمان تحقیقاتی زمین شناسی کانادا Geological Survey of Canada بود گرفته شد. در همه ماه های سال می توانید به کوه لوگن Mount Logan سفر کنید و از تماشای مناظر لذت ببرید.

اوسویوس Osoyoos

اگر می خواهید گرمترین خوش آمدگویی کشور کانادا را تجربه کنید، بهتر است به اوسویوس Osoyoos سفر کنید. این منطقه زیبا در دره اوکاناگان Okanagan Valley واقع شده و زیباترین چشم اندازهای کانادا را به بازدیدنمایندگان عرضه می کند. این منطقه همچنین دارای تاکستان های عظیم است. به علت تمامی این ویژگی ها، اوسویوس Osoyoos همواره در فهرست زیباترین نقاط گردشگری کانادا قرار می گیرد. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه، بین ماه های ژوئن و آگوست (ماه های تابستان) است.

راستا آسمانی میدان یخی کلمبیا Columbia Icefield Skywalk

اگر دلتان می خواهد از همواره بیشتر احساس زنده بودن کنید، راستا آسمانی میدان یخی کلمبیا Columbia Icefield Skywalk بهترین نقطه برای شما محسوب می گردد. برای راه رفتن روی این راستا که در ارتفاع 280 متری واقع شده، به این منطقه سفر کنید. این راستا یک کیلومتری، چشم اندازهای فوق العاده ای از طبیعت را پیش روی بازدیدنمایندگان قرار می دهد. این راستا شیشه ای تقریبا به اندازه برج سی ان ارتفاع دارد؛ بنابراین خودتان را برای این تجربه هیجان انگیز آماده کنید. در تمامی طول سال می توانید از این منطقه بازدید کنید.

گروتو Grotto

اگر بدنبال نقطه ای در کانادا هستید که بتوانید در آب شیرجه بزنید، نقطه ایده آلی را برایتان در نظر گرفته ایم. گروتو Grotto در پارک ملی بروس پنینسولا یک مکان عالی برای ماجراجویان است، چرا که این امکان را برای آنها فراهم می آورد که از روی صخره ها به درون آبهای شفاف و زیبای این منطقه شیرجه بزنند. شما در ابتدا می بایست از صخره ها بالا بروید و سپس برای داشتن یک تجربه هیجان انگیز و بیادماندنی، از روی صخره به درون آب بپرید. همواره در این نقطه با ماجراجویان دیگری روبرو می شوید که برای تجربه هیجان به این منطقه سفر کرده اند. بهترین زمان برای بازدید از گروتو Grotto از اواسط ماه می تا اواخر اکتبر (اواخر بهار تا اواخر پاییز) است.

آبشار مونت مورنسی Montmorency Falls

اگر برای تعطیلات در کبک برنامه ریزی کرده اید، پس می بایست به آبشار مونت مورنسی Montmorency Falls که در 12 کیلومتری قلب این شهر واقع شده است هم سری بزنید. این آبشار با داشتن ارتفاعی بیشتر از ارتفاع آبشار نیاگارا Niagara Falls، مرتفع ترین آبشار کشور کانادا محسوب می گردد. بهترین نکته در خصوص این آبشار این است که می توانید با راه رفتن روی پل معلقی که روی آن نصب شده، از فاصله نزدیک و بهتر به آبشار نگاه کنید. علاوه بر این، پلکان های متعددی وجود دارند که شما را به تماشای این آبشار بسیار زیبا می برند. بهترین زمان برای بازدید از آبشار مونت مورنسی Montmorency Falls ماه های ژوئن، سپتامبر، دسامبر و فوریه هستند.

پل معلق کاپیلانو Capilano

اگر می خواهید خودتان را به چالش وادارید، بد نیست سری به پل معلق کاپیلانو Capilano در بریتیش کلمبیا British Columbia بزنید. این پل 140 متر طول و 70 متر ارتفاع دارد و شما را به قدم زدن در میان جنگل سرسبز و انبوه این منطقه می برد. اگر از ارتفاع می ترسید، بهتر است بازدید از این پل را فراموش کنید. اما اگر از ارتفاع ترسی ندارید، حتما می بایست روی پل معلق کاپیلانو Capilano راه بروید، چرا که این پل از بهترین جاذبه های گردشگری کشور کانادا بشمار می رود. بهترین زمان برای بازدید از این پل، ماه نوامبر (اواخر پاییز) است.

پارک ملی دریاچه ای وادرتن Waterton Lakes National Park

کافیست یکبار به پارک ملی دریاچه ای وادرتن Waterton Lakes National Park بروید و مناظر آن را تماشا کنید تا این پارک بنظرتان غیر واقعی یا حتی فراواقعی بیاید، چرا که این پارک از بهترین جاذبه های گردشگری کشور کاناداست. این پارک تنها پارک ملی در دنیا بوده که سه لقب عالی میراث دنیای یونسکو، منطقه حفاظت شده بیوسفری و پارک بین المللی صلح را دریافت کرد. این بدان معنی است که در بازدید از این پارک می توانید جانوران مختلف را هم تماشا کنید. نکته فوق العاده دیگر در خصوص این مکان این بوده که می توانید با قایق خودتان را به مونتانا Montana برسانید. بهترین زمان برای بازدید از این پارک بین ماه های می و سپتامبر (اواخر بهار تا اوایل پاییز) است.

جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island

جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island یا همان محل زندگی آن شرلی و وقوع ماجراهای سریال قصه های جزیره یکی از جاذبه های هیجان انگیز کانادا بشمار می رود. این جزیره دارای زمین های گلف عالی است که می توانید در میان مناظر فوق العاده زیبا به گلف بازی کردن در آنها مشغول شوید. مناظر خیره نماینده جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island روح شما را زنده کرده و بعد از یک سفر پرماجرا و هیجان انگیز به نقاط دیگر کانادا به شما آرامش می بخشند. تپه های سرسبز و پر درخت و غذای دریایی خوش طعم از جاذبه های اصلی این جزیره هستند. بهترین زمان برای بازدید از جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island بین ماه های ژوئیه و آگوست (ماه های تابستان) است.

بیشتر بخوانیدجاهای دیدنی جزیره پرنس ادوارد کانادا؛ جزیره زیبای آن شرلی

پارک ملی و منطقه حفاظت شده کلان Kluane National Park and Reserve

پارک ملی و منطقه حفاظت شده کلان Kluane National Park and Reserve صندلی بلندترین قله های کانادا، عظیمترین میدان های یخی این کشور و پوشش گیاهی بسیار متنوع بوده و یکی از بهترین و زیباترین نقاط این کشور برای گردشگران ماجراجو و علاقمندان به طبیعت و حیات وحش بشمار می رود. این پارک که در گوشه جنوب غربی یوکون Yukon قرار گرفته، دارای راستاهای جنگل نوردی بسیار زیباست که آن را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری این کشور بدل می نمایند. بهترین زمان برای بازدید از پارک ملی و منطقه حفاظت شده کلان Kluane National Park and Reserve بین ماه های ژوئن و سپتامبر (ماه های تابستان) هست.

مون ترومبلان Mont Tremblant

مون ترومبلان Mont Tremblant که در رشته کوه لارنتین Laurentian در مونترال Montreal واقع شده، بخاطر اسکی شهرت دارد. مون ترومبلان Mont Tremblant یک راستا مسابقه نیز دارد که جاذبه گردشگری بسیار جالبی برای گردشگران است. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه بین ماه های نوامبر و فوریه (اواخر پاییز تا اواسط زمستان) و ژوئن تا آگوست (ماه های تابستان) هست.

در ادامه بخوانیدراهنمای سفر به کانادا | برای سفر به کانادا آماده شویدمنبع: همگردی
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 404

به "آشنایی با تعدادی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از زیباترین نقاط گردشگری کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید