169 پیکر از شهدای هواپیمای تهران کیف شناسایی شده است

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی فروزش عصر دوشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، معاونین استانداری، مدیران کل فرمانداران شهرداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات استانداری تهران برگزار گردید ضمن تشریح جزئیات شناسایی پیکر شهدای هواپیمای تهران- کیف گفت: در مجموع 267 نمونه خون از بستگان جان باختگان داشتیم و ظرف مدت 2 روز از زمان سقوط هواپیما معاینه اجساد و نمونه برداری را به سرانجام رساندیم که مایه تعجب تیم اوکراینی شد.

169 پیکر از شهدای هواپیمای تهران کیف شناسایی شده است

فروزش بیان داشت: در مدت کوتاهی با حرکت جهادی و شبانه روزی و ظرف مدت 8 کار تطبیق دی. ان. ای اجساد صورت گرفت و در تمام این فرایند تیم های اعزامی از کشورهای کانادا و اوکراین حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه طی 5 روز از زمان وقوع حادثه نخستین جسد تحویل خانواده های این عزیزان شد اضافه نمود: مجموعاً 1100 نمونه از قطعات اجساد کشف شد و این کار تطبیق را بسیار سخت می کرد و در حال حاضر 152 مورد شامل 11 اوکراینی شناسایی و تحویل به خانواده های این عزیزان شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران عنوان داشت: 169 پیکر شناسایی شده و 7 پیکر نیز مربوط به خانواده هایی است که به دلیل سکونت در خارج از کشور هنوز به پزشکی قانونی مراجعه نکرده اند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 107

به "169 پیکر از شهدای هواپیمای تهران کیف شناسایی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "169 پیکر از شهدای هواپیمای تهران کیف شناسایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید