16 کیلومتر شبکه آبرسانی روستای پاکل گراب ایلام نوسازی شد

به گزارش شهر وبلاگ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: 16 کیلومتر از شبکه آبرسانی روستای پاکل گراب از توابع شهرستان ایلام به منظور نوسازی شبکه آبرسانی، از مدار خارج کردن خطوط فرسوده و قدیمی آبرسانی و جلوگیری از هدر رفت آب در شبکه تعویض و نوسازی شد.

16 کیلومتر شبکه آبرسانی روستای پاکل گراب ایلام نوسازی شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ایلام، نورالله تیموری در جریان بازدید از پروژه نوسازی شبکه روستای پاکل گراب شهرستان ایلام گفت: شرکت آبفا استان با رعایت کامل استانداردهای لازم، اقدام به تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی روستای پاکل در اقطار 160 تا 50 میلی متر لوله پلی اتیلن با هزینه بالغ بر مبلغ 25 میلیارد ریال کرد.

وی اضافه کرد: همزمان با اجرای عملیات بازسازی شبکه روستا، تعداد 476 رشته از انشعابات مشترکان نیز تعویض و نوسازی شد.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با اشاره به اهمیت نوسازی شبکه های آب رسانی تاکید نمود: اعتبارات این شرکت در شرایط فعلی با توجه به افزایش قیمت ها طی سال های اخیر به هیچ عنوان کفاف نوسازی شبکه های آب رسانی فرسوده در شهرها و روستاهای این استان را نمی دهد.

تیموری ادامه داد: این شرکت کوشش دارد بر اساس مطالعات و نقشه های اجرایی و در راستای تکمیل پهنه بندی و بر اساس میزان اعتبار برنامه های بازسازی و اصلاح شبکه های توزیع اولویت بندی را اجرایی کند.

وی یادآور شد: این عملیات افزایش رضایت شهروندان و ارتقاء سطح خدمت رسانی را در پی داشته است.

روستای پاکل گراب با بیش از یک هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان ایلام است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1445

به "16 کیلومتر شبکه آبرسانی روستای پاکل گراب ایلام نوسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 کیلومتر شبکه آبرسانی روستای پاکل گراب ایلام نوسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید