پنتاگون مانع از ملاقات تیم انتقالی بایدن با نهادهای اطلاعاتی شد

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، یکی از مقامات بلندپایه و سابق اطلاعاتی در ایالات متحده روز شنبه فاش کرد که در هفته ای که گذشت، دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا از ملاقات اعضای تیم انتقالی جو بایدن با همتایان خود در نهادهای اطلاعاتی پنتاگون ممانعت نموده است.

پنتاگون مانع از ملاقات تیم انتقالی بایدن با نهادهای اطلاعاتی شد

این بدان معناست که اعضای تیم بایدن تا به امروز نتوانسته اند با مقامات نهادهای اطلاعات ارتش در داخل وزارت دفاع- از جمله نهاد اطلاعات دفاعی و نهاد امنیت ملی آمریکا- ملاقات نمایند.

با این حال پنتاگون هرگونه کوشش برای ممانعت از انجام این ملاقاتها را رد کرد.

این مقام بلندپایه دفاعی آمریکا به شبکه سی ان ان گفت که روز آدینه نشستهای توجیهی برای مقامات تیم انتقالی بایدن پیرامون موضوعات نظامی از جمله سیاست در سطوح بالا و موضوعات امنیت بین المللی برگزار شده است، اما در خصوص اطلاعات نشستی برگزار نشده است.

در مقابل، کریستوفر میلر سرپرست وزارت دفاع آمریکا با تکذیب بعضی گزارشها در خصوص عدم همکاری پنتاگون با تیم انتقالی بایدن، گفت که این وزارتخانه با تیم انتقالی جو بایدن رئیس جمهور احتمالی بعدی آمریکا همکاری خواهد نمود.

وی تأکید کرد که پنتاگون امنیت ملی آمریکا را در رأس تمام کشمکش ها قرار می دهد و این وزارتخانه در زمینه همکاری با هر دو حزب آمریکا در دوران انتقال قدرت تاریخ بسیار درخشانی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 928

به "پنتاگون مانع از ملاقات تیم انتقالی بایدن با نهادهای اطلاعاتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون مانع از ملاقات تیم انتقالی بایدن با نهادهای اطلاعاتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید