وقوع کولاک در جاده های کوهستانی و ضرورت تجهیز به زنجیر چرخ

به گزارش شهر وبلاگ، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به انسداد 11 جاده و بازگشایی چهار محور که به علت کولاک برف مسدود شده بود، از راننده های محورهای کوهستانی و برف گیر خواست حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در خودرو داشته باشند.

وقوع کولاک در جاده های کوهستانی و ضرورت تجهیز به زنجیر چرخ

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر آشوری در تبادل نظر با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، بیان نمود: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

چهار محور مسدود به علت برف و کولاک، بازگشایی شد

وی اظهار کرد: در استان مازندران محور هراز در راستا رفت و برگشت که به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود با کوشش راهداران و پلیس راه بازگشایی شد.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور ادامه داد: در استان زنجان محور زنجان- طارم که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود بازگشایی شد.

آشوری اضافه کرد: در استان زنجان محور فرعی ابهر - خدابنده که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود بازگشایی شد؛ همچنین محور اسالم - خلخال در استان های گیلان و اردبیل که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

12 جاده به دلیل نبودِ ایمنی کماکان مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، بیان نمود: در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده شهداد-نهبندان، محور وازک-بلده در مازندران، محور سروآباد-پاوه و جاده پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی اضافه کرد: همچنین در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، محور خرم آباد-پلدختر، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

آشوری یادآور شد: محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: محور ریوش-نیشابور واقع در استان خراسان رضوی از مورخ 4 دی 99 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

تردد روان در جاده های تهران-شمال

آشوری در تشریح شرایط ترافیکی محورهای تهران-شمال بیان نمود: در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در راستا رفت و برگشت هستیم.

برف و باران در جاد ه های 11 استان و محوهای تهران - شمال

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور در تشریح شرایط جوی جاده ها گفت: در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، بارش برف و باران و در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

وی از بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های اردبیل، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، مازندران، گلستان و گیلان اطلاع داد.

آشوری تأکید کرد: با توجه به احتمال کولاک برف و با توجه به بارش برف در جاده های چندین استان، راننده های محورهای برفگیر و کوهستانی حتما ز نجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

ثبت 220 هزار تردد در راستا آزادراهی بین تهران و کرج

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور توضیح داد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 111 هزار و 784 تردد، آزادراه تهران-کرج با 107 هزار و 700 تردد و آزادراه کرج-قزوین با 104 هزار و 841 تردد ثبت شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 980

به "وقوع کولاک در جاده های کوهستانی و ضرورت تجهیز به زنجیر چرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع کولاک در جاده های کوهستانی و ضرورت تجهیز به زنجیر چرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید