واکنش موسسه هنر شیکاگو به کاهش درآمدهای ناشی از شیوع کرونا

به گزارش شهر وبلاگ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، واکنش موسسه هنر شیکاگو به کاهش درآمدهای ناشی از شیوع کرونا صورت گرفت.

واکنش موسسه هنر شیکاگو به کاهش درآمدهای ناشی از شیوع کرونا

اخراج 51 نفر از کارکنان موسسه هنر شیکاگو

موسسه هنر شیکاگو که از 14 مارس بدلیل شیوع کرونا تعطیل شد، در واکنش به کاهش درآمدها و چشم انداز نه چندان امیدوارکننده از استقبال بازدیدکنندگان پس از بازگشایی، 8 درصد از کارکنان تمام وقت خود را اخراج کرد.

به گفته سخنگوی این موزه، حکم اخراج این کارکنان هفته گذشته به وسیله ویدئو کنفرانس هایی جداگانه به آنها ابلاغ شد.

در بیانیه موسسه هنر شیکاگو آمد: این تصمیم سخت در واکنش به کاهش بازدیدکنندگان موزه و تغییرات در ساختار داخلی موسسه انجام شد که بازتابی از نیازهای تغییر یافته جامعه ما در حرکت رو به جلوست.

این موسسه هنری در ماه آوریل 25 نفر از کارکنان پاره وقت و موقت خود را اخراج کرد. دور جدید اخراج ها پس از اتخاذ سیاستهای کاهش هزینه در بین طیف وسیعی از موزه های آمریکا شروع شد که بعضی از آنها ماه ها در برابر تعدیل نیرو مقاومت نموده بودند.

موسسه هنری شیکاگو نیز چون دیگر موزه های آمریکا از زمان اعمال مقررات قرنطینه و خانه نشینی، بخش اعظمی از درآمدهای خود را که به وسیله بلیت فروشی، فروش فروشگاه ها و رستوران ها و رویدادهای ویژه تامین می شد، از دست داده است.

به گفته سخنگوی موسسه هنری شیکاگو اگرچه این موزه اواخر ماه ژوئیه پس از چند ماه بازگشایی می گردد اما، براساس پیش بینی ها، تعداد بازدیدکنندگان تا سال آینده 70 درصد پایین تر از حد عادی خواهد بود.

به گزارش آرت نیوز، 186 نفر از کارکنان موسسه هنری شیکاگو ماه جاری میلادی با تقدیم نامه ای به مدیریت موسسه از وی خواستند تصمیمات مهم در این آشفته بازار به گروه کوچکی از کارکنان که بالاترین حقوق ها را گرفته و از امتیازات فراوانی برخوردارند، محول نگردد.

در این نامه همچنین اشاره شده بود که این موج از اخراج ها بیش از همه امنیت شغلی سیاه پوستان، رنگین پوستان، پرسنل جوان و آن دسته از افرادی که درآمد پایینی دارند را به خطر می اندازد.

این نامه که راه جایگزینی برای تعدیل نیرو ارائه می دهد، به امضای کارکنانی رسید که چند تن از آنان تا به امروز اخراج شده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 474

به "واکنش موسسه هنر شیکاگو به کاهش درآمدهای ناشی از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش موسسه هنر شیکاگو به کاهش درآمدهای ناشی از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید