هم تیمی جهانبخش، دشمن طارمی می شود!

به گزارش شهر وبلاگ، قهرمان پرتغال در نظر دارد تا ستاره جوان فاینورد را به خدمت بگیرد. روزنامه آبولا در گزارشی مدعی است که اورکون کوکچو به مطلوب ترین هدف جابجایی تابستانی بنفیکا تبدیل شد.

هم تیمی جهانبخش، دشمن طارمی می شود!

این روزنامه نوشته است که هافبک ترکیه ای و 22 ساله فاینورد به شدت مورد توجه راجر اشمیت قرار گرفته است و پیش از این نیز چندین باشگاه خواستار جذب او شده اند که بنفیکا جدیدترین مورد است.

در این فصل اورکون کوکچو در 46 بازی برای فاینورد 12 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است. او یکی از ستاره های فصل گذشته لیگ هلند و فاینورد، زیر نظر آرن اسلات بوده است. این هافبک هفته گذشته در صحبت با ESPN گفت: اگر پیشنهاد مناسبی به دستم برسد، فکر می کنم که احتمال جدایی ام در تابستان وجود دارد.

بنفیکا، قهرمان پرتغال لیگ برتر، همچنان در پی یک جانشین ایده آل برای انزو فرناندز است. این هافبک آرژانتینی در تابستان با مبلغ 106.8 میلیون پوند راهی چلسی شد و رکورد جابجایی انگلیس را شکست.

آبولا نوشته است که راجر اشمیت برای فصل بعد، کوکچو را به عنوان اولویت تیم جهت تقویت خط هافبک انتخاب کرده و آنها باید با باشگاه هایی مانند آرسنال، لیورپول و بایرلورکوزن رقابت کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2123

به "هم تیمی جهانبخش، دشمن طارمی می شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم تیمی جهانبخش، دشمن طارمی می شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید