نصیری: مسئله ای با کادرفنی تیم ملی ندارم، در این سال ها چند بار رفته و برگشته ام

به گزارش شهر وبلاگ، مدعی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: من هیچ مسئله ای با کادرفنی تیم ملی ندارم و شرایطم نسبتا خوب است، کشتی گیرم و همیشه کار خودم را انجام می دهم.

نصیری: مسئله ای با کادرفنی تیم ملی ندارم، در این سال ها چند بار رفته و برگشته ام

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

میثم نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با تاکید بر اینکه در حال پیگیری تمریناتش هست، گفت: به امید خدا می خواهم دوباره کشتی بگیرم. خودم را برای حضور در رقابت های پیش رو در وزن 65 کیلوگرم آماده می کنم. کم و بیش تمرین می کنم و بدون تمرین نیستم. با توجه به شرایطی که پیش آمد و المپیک به تعویق افتاد شاید برای من نکته مثبتی بود. آن هم به خاطر اتفاقاتی که سال گذشته افتاد.

وی که در این سال ها چند باری تصمیم گرفت دیگر کشتی نگیرد، تاکید کرد: من هم شرایط طوری شده که می روم و می آیم. سال گذشته بعد از مسائلی که در جام تختی پیش آمد دلسرد شدم، نمی خواستم کار را دیگر ادامه دهم که دیدم شرایط متفاوت شده و قرار است برای سال بعد شرایط متفاوتی را به لحاظ انتخابی تیم ملی داشته باشیم. کشتی قانونمند شده، امیدوارم همان حرف ها عملی شود چون انتخابی قانونمند هم به نفع کشتی است و هم کشتی گیر. خصوصا برای بچه هایی که کلی در استان خود زحمت می کشند تا به تیم ملی برسند. ملی پوش شدن مزد زحمات آنهاست. بعد هم هر کشتی گیری هم برای افتخار فردی خودش و هم برای کشورش، به دنبال کسب مدال است. تلاش می کند که این اتفاق رخ دهد.

این کشتی گیر زنجانی و عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ریو اضافه نمود: حق کشتی گیر را باید بدهند. ان شاءالله که این اتفاق رخ دهد. من هیچ مسئله ای با کادرفنی تیم ملی ندارم، شرایطم نسبتا خوب است. کشتی گیرم و همیشه کار خودم را انجام می دهم.

نصیری با اشاره به اینکه برای شرکت در لیگ برتر با ایران مال قرارداد بسته، گفت: جا دارد از این باشگاه که سالها است از کشتی حمایت می کند، تشکر کنم، آنها چند سال است که دست کشتی گیران را می گیرند، آنهم ورزشکارانی که بیشترشان درآمد خاصی ندارند. امیدوارم اسپانسرها سمت کشتی بیایند و لیگ پررونقی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 717

به "نصیری: مسئله ای با کادرفنی تیم ملی ندارم، در این سال ها چند بار رفته و برگشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: مسئله ای با کادرفنی تیم ملی ندارم، در این سال ها چند بار رفته و برگشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید