ملوان ناو روزولت قربانی کرونا شد

به گزارش شهر وبلاگ، ایرنا نوشت: نیروی دریایی آمریکا اولین مرگ ناشی از کرونا را در ناو هواپیمابر تئودور روزولت که به تازگی خبرساز شده بود، گزارش کرد.

ملوان ناو روزولت قربانی کرونا شد

شبکه خبری سی ان ان به نقل از نیروی دریایی ارتش آمریکا گزارش داد که یکی از ملوانان ناو هواپیمابر تئودور روزولت که مبتلا به کرونا بود، در اثر این بیماری جان خود را از دست داده است.

این ملوان که نیروی دریایی آمریکا نام او را فاش نکرده، روز پنجشنبه پس از آنکه ملوانان دیگر او را بیهوش یافته بودند، به بخش های مراقبت های ویژه منتقل شده بود.

همچنین، یک مقام وزارت دفاع آمریکا به سی ان ان گفت که چهار نفر از ملوانان این ناو که 600 نفر از خدمه آن تا به امروز کرونا مثبت اعلام شده اند،در بیمارستان بستری هستند.

وقایع جنجال ساز این ناو آمریکایی پس از آن شروع شد که فرمانده آن با اطلاع از ابتلای ده ها نفر از خدمه کشتی، نامه ای به وزارت دفاع آمریکا برای یاری به نیروهای این ناو نوشت.

نامه برت کروزیر که به مطبوعات آمریکا نیز درز کرد، از شرایط اسفناک خدمه و ملوانان مبتلا به ویروس کرونا در این کشتی خبر داده بود، اما وزیر دفاع آمریکا به رغم این نامه هشدارآمیز، با قرنطینه کردن خدمه ناو مخالفت کرد.

توماس مادلی وزیر موقت نیروی دریایی آمریکا ناخدای این ناو را پس از افشای این نامه اخراج و در حضور خدمه کشتی به او توهین کرد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پنتاگون گفته بود: کوزیر نه به دلیل افشای نامه وی در مطبوعات، بلکه به دلیل تاثیر شیوع ویروس کرونا بر وی و بر مدیریت حرفه ای او بر ناو برکنار می گردد.

وزیر دفاع آمریکا در واکنش به انتشار این نامه گفت که هیچ یک از خدمه ناو روزولت به طور جدی بیمار نیستند و هنوز لحظه انتقال خدمه به خارج از این ناو فرا نرسیده است.

اما چند روز بعد مادلی به دلیل نحوه مدیریت بحران مربوط به اخراج ناخدای ناو هدف انتقادهای شدید قرار گرفته و از سمت خود استفعا کرد.

310 310

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 185

به "ملوان ناو روزولت قربانی کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملوان ناو روزولت قربانی کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید