قول خطرناک و انتخاب عجیب وزیر، پناهِ پرسپولیس به یک دندانپزشک!

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران - گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس که نامی عظیم در ورزش و فوتبال ایران است و قدمتی بیشتر از 50 سال دارد و نام های عظیمی را چه به عنوان بازیکن و چه مدیر به خود دیده است، با تدبیر وزیر ورزش به جایی رسیده که یک دندانپزشک بدون داشتن ذره ای سابقه ورزشی مدیریتش را برعهده می گیرد!

قول خطرناک و انتخاب عجیب وزیر، پناهِ پرسپولیس به یک دندانپزشک!

باشگاهی که میلیون ها طرفدار دارد و باید مدیرانی کاربلد و باتجربه مدیریتش را برعهده بگیرند، حالا به دست فردی افتاده که قطعاً در حوزه تخصصی خودش آگاه و آگاه و صاحب نظر و کارشناس است اما در ورزش شاید نزدیک به صفر باشد!

با کنار رفتن محمدحسن انصاری فرد از باشگاه پرسپولیس - با هر دلیل و هر اتهامی - فردی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شده است که هیچ سابقه ورزشی و فوتبالی ندارد و مستقیم از کار سیاسی و قضایی وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شده و به عنوان یک دندانپزشک سرپرست این باشگاه پرطرفدار شده است.

مهدی رسول پناه که روز 22 اسفند 1397 از سوی مسعود سلطانی فر به عنوان عضو علی البدل به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آمد، با مرگ یکی از ماندگارترین مردان تاریخ این باشگاه به عضویت اصلی درآمد و جانشین بازیکنی عظیم، دیپلماتی کارکشته و پیشکسوتی محبوب به نام جعفر کاشانی شد.

رسول پناه که هیچ سابقه ورزشی و فوتبالی در کارنامه اش دیده نمی گردد پله های ترقی را در باشگاه پرسپولیس خیلی زود طی کرد و به لطف نظر مساعد وزیر ورزش، رئیس هیات مدیره شد و حالا که انصاری فرد کنار رفته به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شده است!

این اتفاق با انتقادهای بعضی طرفداران و پیشکسوتان پرسپولیس روبرو شده و پرسش آنها از وزیر ورزش این است که این فرد را بر چه اساسی به عنوان سرپرست باشگاه عظیم پرسپولیس معرفی نموده است؟ رسول پناه با کدام دانش فوتبالی و تجربه ورزشی می خواهد باشگاه پرحاشیه ای مثل پرسپولیس را اداره کند؟ آیا وزیر ورزش می خواهد آخرین دندان های باشگاه پرسپولیس را هم بکشد!

باشگاهی که با میلیاردها تومان بدهی رو به ورشکستگی گذاشته و در تامین هزینه های یومیه اش هم مانده است، به لطف کدام دانش و توانایی یک دندانپزشک می خواهد از این جهت سخت عبور کند؟ اگر رسول پناه دانش و توانایی این کار را داشت چرا در مدت حضورش در این باشگاه اقدامی انجام نداده و تاثیر مثبت حضورش مشخص نیست؟

این انتخاب ذهنیت دوستی نزدیک وی با وزیر ورزش و حمایت های وی را تقویت می نماید. وزیری که رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس است و باید مثل استقلال حواسش به این تیم باشد، با کدام متر و معیار شرایط تیم صدرنشین لیگ برتر را بحرانی می نماید؟

خطرناک ترین بخش این انتخاب آنجایی به یک تهدید عظیم برای پرسپولیس تهدید می گردد که بعضی نزدیکان باشگاه عنوان می نمایند رسول پناه به وزیر قول داده طی روزهای آینده و بزودی 10 میلیارد تومان برای حل مسائل پرسپولیس به این باشگاه تزریق خواهد نمود.

آنالیز سوابق گذشته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نشان می دهد که حضور افرادی با قول های اینچنینی نه تنها مسکن خوبی نیست بلکه از چاله به چاه افتادن است و اوضاع را بحرانی تر از شرایط فعلی خواهد نمود چرا که آنها به طور موقت پولی را به باشگاه تزریق می نمایند اما یا تعهدی عظیم را برای آینده ایجاد می نمایند یا درآمدهای آینده را پیش خور می نمایند تا کار خودشان پیش برود!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 43

به "قول خطرناک و انتخاب عجیب وزیر، پناهِ پرسپولیس به یک دندانپزشک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول خطرناک و انتخاب عجیب وزیر، پناهِ پرسپولیس به یک دندانپزشک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید