قتل فجیع زن 23 ساله و کودک یک ساله اش در خانه!

به گزارش شهر وبلاگ، حدود ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 12 مرداد ماجرای قتل هولناک زن 23 ساله و کودک یکساله اش به نام ارسلان اعلام شد. در آنالیز ها تعیین شد این زن جوان به همراه کودک یکساله اش به طرز فجیعی با چاقو سرشان بریده شده است.

قتل فجیع زن 23 ساله و کودک یک ساله اش در خانه!

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش ایران، صادقی دادستان شهرستان بهارستان درباره قتل زن جوان و کودک یکساله اش گفت: شوهر این زن جوان به همسرش زنگ زده و وقتی زن جوابگوی تلفن نبوده است به خانه سر می زند و با اجساد غرق به خون زن جوان و کودک یکساله اش روبه رو می گردد که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع جنایت هولناک را اطلاع می دهد.

صادقی اعلام کرد: شوهر این زن به خاطر نگرانی به خانه سرکشی می نماید که صحنه کشته شدن زن و کودکش را می بیند و در آنالیز ها از صحنه قتل چاقویی که قاتل از آن برای کشتن زن 23 ساله و کودک یکساله اش استفاده نموده بود، کشف شد.

در بازپرسی از شوهر این زن نکته مشکوکی به نظر نمی رسید که وی مظنون به قتل باشد و درصدد هستیم با بازبینی دوربین ها و اقدامات کارآگاهان بتوانیم قاتل را پیدا کنیم.

دادستان بهارستان اعلام نمود: شوهر این زن در بازپرسی ها عنوان داشته که هیچ اختلافی بین او و همسرش وجود نداشته است. از این رو باید تا تکمیل شدن اطلاعات و نتیجه آزمایشات DNA صبر کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز سرنخی از جزئیات این ماجرای هولناک به دست نیامده است، عنوان داشت: قطعاً تا دستگیری عاملان این قتل هولناک تحقیقات ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 484

به "قتل فجیع زن 23 ساله و کودک یک ساله اش در خانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل فجیع زن 23 ساله و کودک یک ساله اش در خانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید