فیلم ، تجمع دوباره معترضان در مقابل کاخ سفید علیرغم حضور گسترده نیروهای امنیتی

به گزارش شهر وبلاگ، رسانه های آمریکایی از تجمع دوباره معترضان به نژادپرستی در مقابل کاخ سفید و همچنین برقراری دوباره مقررات منع آمد و شد در برخی از شهرهای آمریکا خبر دادند.

فیلم ، تجمع دوباره معترضان در مقابل کاخ سفید علیرغم حضور گسترده نیروهای امنیتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رویترز با انتشار تصاویری از حضور دوباره معترضان به قتل وحشیانه جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی در مقابل کاخ سفید در واشنگتن خبر داد.

معترضان با فریاد زدن اسم جورج فلوید به قتل وحشیانه این شهروند آمریکایی به دست یک پلیس سفید پوست اعتراض کردند.

معترضان همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی یکی از آنها نوشته شده بود زندگی سیاه پوستان را نجات دهید...

تصاویر زنده رسانه های غربی از مقابل کاخ سفید نشان می دهد که بین معترضان و دیوارهای کاخ سفید ردیف زیادی از نیروهای امنیتی و گارد ویژه پلیس آمریکا مستقر هستند که در برخی نقاط نیروهای پلیس در فاصله کمتر از یک متر مقابل معترضان صف آرایی کرده اند. در برخی ویدئوهای منتشر شده، زد و خوردهایی نیز میان پلیس و معترضان دیده می شود.

روز شنبه، پلیس آمریکا برای متفرق کردن معترضان و ممانعت از ورود آنها به بخش اقامتگاه رئیس جمهور این کشور، از تجهیزات ضد شورش، باتون و گاز اشک آور استفاده کرده بود.

تجمع مسالمت امیز معترضان در قابل کاخ سفید در حالی مجددا اجرا شده است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا این اعتراضات را به گروههای افراطی نسبت داده بود.

ترامپ که طی روزهای اخیر از اظهارات تند، تحریک کننده و تهدیدآمیز علیه معترضان به خشونت پلیس آمریکایی علیه رنگین پوستان فروگذار نکرده بود، تهدید کرده: به اراذل و اوباش عصبانی اجازه نمی دهم مسلط شوند... این اتفاق نخواهد افتاد. دولت من، خشونت اوباش ها را متوقف می کند و این کار را به صورت کامل انجام خواهد داد. آشوب ادامه نخواهد داشت.

شبکه الجزیره با اشاره به تجمع معترضان در واشنگتن دی سی گزارش داد که کاخ سفید از کارکنان خواسته است به دلیل ادامه اعتراضات در مقابل ورودی اصلی کاخ سفید سرکار نیایند.

شبکه العربیه نیز از برقراری مقررات منع آمد و شد در پایتخت آمریکا از ساعا 11 شب تا 6 صبخ دوشنبه خبر داده است.

رسانه های آمریکایی همچنین از برقراری مقررات منع آمد و شد در برخی از شهرهای آمریکا در ایالت آریزونا، فلوریدا، نوادا، ویرجینیا و کارولینای شمالی در روز یک شنبه(بامداد دوشنبه به وقت تهران) و همچنین حضور نیروهای گارد ملی در خیابانها خبر داده اند.

شب گذشته نیز بسیاری از شهرهای آمریکایی شاهد وضع حکومت نظامی بودند.

م

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 357

به "فیلم ، تجمع دوباره معترضان در مقابل کاخ سفید علیرغم حضور گسترده نیروهای امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، تجمع دوباره معترضان در مقابل کاخ سفید علیرغم حضور گسترده نیروهای امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید