فروپاشی یک گروهک تروریستی در غرب تونس

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، وزارت کشور تونس امروز آدینه با صدور بیانیه ای از فروپاشی یک گروهک تروریستی 3 نفره در این کشور اطلاع داد. وزارت کشور تونس اعلام نموده است که این گروهک تروریستی در یکی از ولایت های محور غربی این کشور متلاشی شده است.

فروپاشی یک گروهک تروریستی در غرب تونس

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که اعضای گروهک مذکور با تروریست های تکفیری داعش در ارتباط بوده اند. وزارت کشور تونس تأکید کرد که طبق اعترافات اعضای بازداشت شده این گروهک تروریستی، آنها به دنبال انجام عملیات های خرابکارانه در غرب کشور بوده اند.

در حال حاضر تونس با یک بحران سیاسی روبرو است. اخیراً هشام المشیشی نخست وزیر تونس پنج تن از وزرای کابینه خود را برکنار کرد. در بیانیه صادر شده از سوی دولت تونس آمده است که تصمیم المشیشی برای برکناری این وزرا در چارچوب انتظار اتمام مراحل اصلاحیه وزارتی گرفته شده است که بر اساس آن وزیران در تاریخ 26 ژانویه 2021 رای اعتماد مجلس را کسب کردند.

وزرای برکنار شده محمد بوسته، وزیر دادگستری، سلوی الصغیر، وزیر بازرگانی و انرژی، کمال دقیش، وزیر ورزش و جوانان، لیلی جفال، وزیر امور دارایی و عاقصه البحری، وزیر کشاورزی و منابع آبی است. در این بیانیه آمده است که افرادی به عنوان سرپرست وزارتخانه های مذکور تا زمان مشخص وزیر مربوطه مشخص شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1176

به "فروپاشی یک گروهک تروریستی در غرب تونس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروپاشی یک گروهک تروریستی در غرب تونس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید