عکس ، عروسک جنجالی علیه ستاره رئال مادرید ، توهین نژادپرستانه به مهاجم کهکشانی ها

به گزارش شهر وبلاگ، شعارهای توهین آمیز و نژادپرستانه طرفداران اتلتیکو مادرید علیه مهاجم برزیلی رئال مادرید پیش از شروع دربی مادرید خبرساز شد.

عکس ، عروسک جنجالی علیه ستاره رئال مادرید ، توهین نژادپرستانه به مهاجم کهکشانی ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت های هفته ششم لالیگا در استادیوم واندا مترو پولیتانو میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه 1-2 برابر این تیم مغلوب شد.

  • ببینید | رئال همچنان صدرنشین قاطع لالیگا ا پیروزی درخشان کهکشانی ها با آنچلوتی در دربی مادرید

این بازی حساس تحت الشعاع حواشی ایجاد شده پیرامون اظهاراتی که علیه وینیسیوس مطرح شده بود نهاده شد و جنجال های زیادی در روزهای گذشته در این باره شکل گرفت.

کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید، مدعی شده بود که اگر وینیسیوس در این بازی گل بزند و پایکوبی همیشگی اش را پس از گلزنی انجام دهد برایش بد می گردد. از سوی دیگر یکی از طرفداران این تیم نیز که رییس اتحادیه مدیر برنامه های بازیکنان اسپانیاست گفته بود که این بازیکن باید دست از میمون بازی در زمین بردارد.

با وجود این که بسیاری از بازیکنان و افراد سرشناس دنیای فوتبال نسبت به این اظهارات واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند اما طرفداران اتلتیکو با آنها هم نظر نبودند و راستا متفاوتی را در پیش گرفتند.

آنها شب گذشته پیش از ورود به استادیوم برای تماشای دربی مادرید و در حالی که بیرون از واندا مترو پولیتانو تجمع نموده بودند، شعارهایی علیه این ستاره برزیلی سر دادند.

آنها حتی عروسک میمونی را به همراه آورده بودند که پیراهن رئال مادرید به تن داشت و شعارهایی چون وینیسیوس، تو میمون هستی، تو میمون هستی! از بیرون این استادیوم به گوش می رسید.

به نظر می رسد که با توجه به حساسیت لیگ اسپانیا و یوفا به این مسائل نژادپرستانه، جریمه و محرومیت سنگینی در انتظار باشگاه اتلتیکو مادرید باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2011

به "عکس ، عروسک جنجالی علیه ستاره رئال مادرید ، توهین نژادپرستانه به مهاجم کهکشانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، عروسک جنجالی علیه ستاره رئال مادرید ، توهین نژادپرستانه به مهاجم کهکشانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید