صعود 200 پله ای دانشگاه شهید مدنی در بین دانشگاه های برتر

به گزارش شهر وبلاگ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی گفت: بر اساس اعلام موسسه رتبه بندی تایمز در 2021 دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نسبت به سال گذشته 200 رتبه صعود کرد.

صعود 200 پله ای دانشگاه شهید مدنی در بین دانشگاه های برتر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

عجمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: براساس اعلام موسسه نظام رتبه بندی تایمز، این دانشگاه در سال گذشته رتبه +1001 در بین دانشگاه های دنیا داشت که خوشبختانه امسال در سایه تلاش اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه با صعود 200 پله ای، رتبه (1000- 801) را کسب کرده است.

عجمی شرح داد: پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از معتبرترین نظام های رتبه بندی بین المللی است که دانشگاه های برتر دنیا را هر ساله در رتبه بندی های مختلفی (دنیای، منطقه ای، حوزه ای، ...) مورد ارزیابی قرار می دهد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مطرح نمود: در این رتبه بندی دانشگاه های دنیا در 5 حوزه آموزش، وجهه بین المللی، پژوهش، استنادها، و درآمد های صنعتی، بر پایه 13 سنجه کمی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی گفت: این پایگاه فهرست دنیای دانشگاه های برتر سال 2021-2020 میلادی را منتشر کرد و در این رتبه بندی 1527 دانشگاه در سطح دنیا رتبه بندی شده اند. نتایج نشان از حضور 47 دانشگاه ایرانی دارد که دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز برای سومین سال متوالی در بین دانشگاه های ایرانی در این رتبه بندی قرار گرفته است.

عجمی بیان نمود: این رتبه بندی تأثیر تحقیقات را با محاسبه متوسط تعداد دفعاتی که انتشارات دانشگاه مورد استناد قرار گرفته شده اند، را مورد بررسی قرار می دهد. انتشارات مورد بررسی شامل مقاله در مجلات، مقالات مروری، مقالات کنفرانسی، کتاب ها و فصل های کتاب در بازه زمانی پنج ساله (2015-2019) است. این رتبه بندی، مقالات منتشر شده در مجلات اسکوپوس (دربازه زمانی 2019-2015) که در بازه 2020-2015 به آن ها استناد شده است را موردبررسی قرار می دهد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 679

به "صعود 200 پله ای دانشگاه شهید مدنی در بین دانشگاه های برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 200 پله ای دانشگاه شهید مدنی در بین دانشگاه های برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید