شناسایی کلاهبردار تلفنی با دستگاه بیومتریک کلانتری

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری کلاهبردار تلفنی تحت تعقیب پلیس آگاهی استان های شمال غربی اطلاع داد.

شناسایی کلاهبردار تلفنی با دستگاه بیومتریک کلانتری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ محمود مالمیر گفت: تیم عملیات کلانتری 150 تهرانسر هنگام انجام ماموریت به فردی مبنی بر سرقت لوازم و محتویات خودرو مشکوک می شوند و پس از دستگیری برای آنالیز موضوع به کلانتری انتقال می دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم هویت خود را فردی بیان کرد که در سیستم کلانتری قابل شناسایی نبود، گفت: برای آنالیز دقیق تر ماموران کلانتری فرد مورد نظر را جلوی دوربین بیومتریک کلانتری قرار می دهند و سیستم تشخیص چهره، هویت واقعی فرد را شناسایی می نماید.

این مقام انتظامی گفت: در این آنالیز های سیستماتیک معین شد، متهم با عنوان مجرمانه کلاهبرداری تلفنی تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان های شمال غربی کشور است.

کلانتر محله تهرانسر توضیح داد: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت اظهار کرد، با همکاری اعضای باندی در استان شمال غربی کشور از شهروندان کلاهبرداری تلفنی می نموده و با اغفال شهروندان به بهانه خوش حسابی و برنده شدن، موجودی حسابشان را سرقت می نموده است.

وی اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و تحویل به پلیس آگاهی خواستار به دادسرا معرفی گردید.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 760

به "شناسایی کلاهبردار تلفنی با دستگاه بیومتریک کلانتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی کلاهبردار تلفنی با دستگاه بیومتریک کلانتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید