شرایط قم از نظر شیوع ویروس کرونا مناسب نیست خبرنگاران

به گزارش شهر وبلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه متأسفانه شرایط قم ازنظر شیوع ویروس کرونا مناسب نیست، گفت: آمار بستری ها و تست های مثبت کرونا در قم افزایش پیداکرده است.

شرایط قم از نظر شیوع ویروس کرونا مناسب نیست خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدرضا قدیر در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط ویروس کرونا در قم گفت: متأسفانه با توجه به افزایش میزان مسافرت ها شاهد چرخش ویروس کرونا هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه نمود: تعداد تست های مثبت کرونا شدیداً افزایش پیداکرده است و بیش از 30 درصد تست های کرونا در مراکز منتخب پایگاه های بهداشتی استان مثبت شده است.

بیش از 150 بیمار کرونایی در قم بستری هستند

وی افزایش میزان بستری بیماران کرونایی در قم را مورداشاره قرارداد و بیان نمود: بیش از 150 بیمار کرونایی در قم بستری هستند، میانگین فوت بیماران کرونایی در استان افزایش پیداکرده است درصورتی که پیش از روزانه میزان فوت بیماران کرونایی صفر بود.

قدیر مطرح نمود: متأسفانه شرایط قم ازنظر شیوع ویروس کرونا مناسب نیست و در حال وارد شدن به شرایط نارنجی هستیم، میزان دورهمی و مسافرت ها افزایش پیداکرده و از مردم می خواهم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم شرح داد: باید مسافرت ها به حداقل برسد و محدود شود و فقط مسافرت های ضروری انجام شود، شاهد افزایش آمار بستری ها و تست های مثبت کرونا هستیم و اگر این فرایند ادامه پیدا کند با پیک بعدی کرونا روبرو می شویم.

وی ادامه داد: به مردم شریف قم این اخطار را می دهم که در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی وارد پیک بعدی کرونا می شویم، اگر همکاری های لازم انجام شود و واکسیناسیون به صورت کامل صورت بگیرد از پیک بعدی جلوگیری می شود.

قدیر با اشاره به فرارسیدن مراسم نیمه شعبان گفت: هیچ گونه تجمعی نباید انجام شود تا با چرخش و افزایش میزان سرایت کرونا روبرو نشویم که این موضوع مصوبه فرمانده قرارگاه ستاد ملی کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مردم قم در همه عرصه های مقابله با کرونا همکاری خوبی داشته اند و از آن ها می خواهم با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم مسافرت دست در درست یکدیگر بیماری کرونا را کنترل کنیم.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1231

به "شرایط قم از نظر شیوع ویروس کرونا مناسب نیست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قم از نظر شیوع ویروس کرونا مناسب نیست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید