سیستم عامل هواوی سال آینده عرضه می شود

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت هواوی تصمیم دارد سال آینده سیستم عامل هارمونی را به عنوان جایگزینی برای اندروید در موبایل هایش عرضه کند. این در حالی است که این شرکت چینی قصد دارد با تحریم های آمریکا مقابله کند.

سیستم عامل هواوی سال آینده عرضه می شود

ریچارد یو مدیر و وانگ چنگلو ازمدیران هواوی روز گذشته در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان که در جنوب چین برگزار شده بود، این خبر را اعلام کردند.

به نوشته روزنامه تلگراف، نسخه بتا سیستم عامل هارمونی در سال جاری عرضه می شود و از 2021 میلادی روی موبایل ها ارائه خواهد شد.

این در حالی است که هواوی تصمیم دارد دستگاه های جدیدی از جمله مجموعه از لپ تاپ ها،ایرباد و یک تلفن هوشمند را عرضه کند.

این شرکت سال گذشته برای نخستین بار از سیستم عامل مذکور رونمایی کرد و آن را یک پلتفرم چند دستگاهی نامید که در ساعت های هوشمند، لپ تاپ ها وموبایل ها عرضه می شود.

آمریکا سال گذشته میلادی هواوی را در فهرست سیاه وزارت بازرگانی خود قرار داد و به همین دلیل شرکت های فناوری این کشور نمی توانند با شرکت هواوی همکاری کنند.درنتیجه استفاده از اندروید درموبایل های هواوی نیز ممنوع شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 689

به "سیستم عامل هواوی سال آینده عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم عامل هواوی سال آینده عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید