سرمربی الشرطه: استقلال تجربه کافی دارد، چالش بزرگی پیش روی ماست

به گزارش شهر وبلاگ، سرمربی الشرطه عراق ملاقات با استقلال را چالشی عظیم برای تیمش دانست.

سرمربی الشرطه: استقلال تجربه کافی دارد، چالش بزرگی پیش روی ماست

به گزارش خبرنگاران، الکساندر ایلیچ در نشست خبری پیش از ملاقات با استقلال ایران گفت: بازی فردا چالش بزرگی برای ما خواهد بود و باید تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنیم. رقیب ما تیمی ممتاز است و تجربه مورد احتیاج در مسابقات این چنینی را دارد. ما هم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد می کنیم و به دنبال ارائه بازی خوبی هستیم.

وی با اشاره به غیبت رافائل سیلوا که در ملاقات با الدحیل مصدوم شد، بیان کرد: استقلال بازیکنان ممتاز و باتجربه ای دارد و ما با توجه به مصدومیت سیلوا و بازگشت مصدومان دیگر، تغییراتی در تیم ایجاد می کنیم. بازگشت بازیکنان مصدوم به ما انگیزه می دهد و کوشش می کنیم آنها خیلی زود به میادین بازگردند. ما تجربه بازی با استقلال را داریم و در دو بازی مقابل این تیم به تساوی رسیدیم. بازی های این تیم، از جمله مقابل الاهلی عربستان را دیدیم و حریف را به خوبی می شناسیم. با نقاط ضعف و قوت استقلال آشنا هستیم.

سرمربی الشرطه با تمجید از شرایط روحی شاگردانش گفت: روز گذشته (آدینه) تمرین خوبی پشت سر گذاشتیم و روحیه متفاوتی میان بازیکنان وجود داشت. مقابل الدحیل عملکرد بدی نداشتیم، اما باید نقاط ضعف و قوت تیم را رفع کنیم و قول می دهم که نسبت به بازی قبلی بهتر خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1292

به "سرمربی الشرطه: استقلال تجربه کافی دارد، چالش بزرگی پیش روی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الشرطه: استقلال تجربه کافی دارد، چالش بزرگی پیش روی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید