زمزمه در شبکه های اجتماعی چین؛ ویروس کرونا از آمریکا آمده است

به گزارش شهر وبلاگ، بعضی فعالان شبکه های اجتماعی در چین با استناد به گزارش های منتشرشده در رسانه های ژاپنی و آمریکایی می گویند این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا از آمریکا به چین و سایر نقاط دنیا سرایت نموده باشد.

زمزمه در شبکه های اجتماعی چین؛ ویروس کرونا از آمریکا آمده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه مردم چین، فعالان رسانه های اجتماعی در چین اخیراً فرضیه ای را درباره احتمال شروع شیوع ویروس کرونا از آمریکا مطرح نموده اند.

موضوع احتمال شروع شیوع ویروس کرونا از آمریکا پس از آن در شبکه های اجتماعی چین مطرح شد که شبکه تلویزیونی آساهی ژاپن گزارش داد که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا (CDC) به تازگی شک نموده است که ممکن است تعدادی از بیش از 10 هزار بیماری که طی ماه های اخیر در این کشور بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا جان خود را از دست داده اند، در واقع به آنفلوآنزا مبتلا نبوده و به دلیل ابتلا به ویروس دیگری (احتمالاً ویروس کرونا) جان باخته باشند. آساهی گزارش داده است که این نهاد آمریکایی پس از شک کردن به این قضیه، تصمیم گرفته است که از روش های جدیدی برای آزمایش و چک آپ بیمارانی که نشانه های آنفلوآنزا دارند، استفاده کند تا از عدم ابتلای آنها به ویروس کرونا مطمئن گردد.

شبکه خبری سی ان بی سی (CNBC) آمریکا نیز گزارش داده است که مقامات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های در آمریکا خبر شروع برنامه جدید آزمایش و چک آپ بیماران دارای نشانه های آنفلوآنزا به منظور تشخیص ابتلای احتمالی آنها به ویروس کرونا را تأیید نموده اند. این برنامه به زودی در پنج آزمایشگاه عظیم در شهرهای لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سیاتل، شیکاگو و نیویورک به اجرا در خواهد آمد.

فعالان شبکه های اجتماعی در چین می گویند این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا در جریان مسابقات ارتش های دنیا که در اواخر سال 2019 در چین برگزار گردید و تعداد زیادی آمریکایی در آن حضور داشتند، از آمریکا به چین منتقل شده باشد.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 27

به "زمزمه در شبکه های اجتماعی چین؛ ویروس کرونا از آمریکا آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمزمه در شبکه های اجتماعی چین؛ ویروس کرونا از آمریکا آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید