رونق بازدید مجازی از جاذبه های گردشگری قزوین

به گزارش شهر وبلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از رونق بازدید مجازی از جاذبه های گردشگری استان در تعطیلات کرونایی خبر داد.

رونق بازدید مجازی از جاذبه های گردشگری قزوین

به گزارش از ، خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: بیش از 50 اثر مجازی شامل فیلم و نماهنگ و همچنین 100 تصویر قدیمی از جاذبه ها در فضای مجازی منتشر شده است.

خزائلی افزود: برخی از این تصاویر بیش از 100 هزار بازدید داشتند و پویش گردشگری مجازی در استان کماکان ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گریزی هم به برنامه های امسال و تحقق شعار جهش تولید زد و افزود: ادامه مرمت گراند هتل که در سال 98 آغاز شده و همچنین جذب سرمایه گذار برای مناطق گردشگری آوج و الموت از برنامه هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

خزائلی گفت: امیدواریم گراند هتل به یکی از مراکز مهم گردشگری استان و کشور تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: پارسال، یک سرمایه گذار برای بهره برداری از جاذبه گردشگری اوان الموت و رونق این منطقه انتخاب شد و امسال نیز یک سرمایه گذار برای بهره برداری از جاذبه های گردشگری منطقه آوج انتخاب خواهد شد.

او افزود: ما تدارک بسیار خوب و زیادی برای نوروز 99 دیده بودیم و از دی ماه جلسات ستاد سفر های نوروز برگزار شد تا بتوانیم در نوروز 99 میزبان هموطنانمان در استان باشیم.

خزائلی گفت: پارسال 300 هزار نفر اقامت در اماکن اقامتی استان و غریب 3 میلیون نفر بازدید از آثار گردشگری استان داشتیم که این عدد با توجه به برنامه های کشوری و استانی برای مهار ویروس کرونا در استان به صفر رسید.

او درباره نمایش الواح هخامنشی در قزوین هم گفت: یکی از برنامه های ویژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نمایش 80 قطعه از الواح هخامنشی در تعطیلات ایام نوروز در یکی از موزه های قزوین بود که با توجه به تعطیلی موزه ها به خاطر شیوع کرونا، پس از خاتمه شیوع کرونا، این الواح به نمایش گذاشته خواهند شد.

استان قزوین نزدیک به هزار و 400 اثر ثبت شده ملی دارد.

ک

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 140

به "رونق بازدید مجازی از جاذبه های گردشگری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق بازدید مجازی از جاذبه های گردشگری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید