ربات زفیرا در هند با کرونا مبارزه می نماید

به گزارش شهر وبلاگ، ربات هندی زفیرا در هند سلامت مشتریان فروشگاه ها را اسکن می نماید و مواد ضد عفونی کننده را در فروشگاه های پارچه در هند توزیع می نماید.

ربات زفیرا در هند با کرونا مبارزه می نماید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ویروس کرونا به افزایش محبوبیت روبات ها شده است. از ربات ها برای ضد عفونی کردن مناطق آلوده، اندازه گیری از راه دور علائم حیاتی بیماران، نظارت بر فاصله اجتماعی و موارد دیگر استفاده می گردد. اکنون، هنگامی که کشور ها به آرامی آغاز به بازگشت به شرایط عادی می نمایند، مشاغل، انبار ها و مغازه ها در کوششند بدانند که چگونه کارگران و مشتریان را در عین رعایت دستورالعمل های دولت و کوشش برای به حداکثر رساندن سود، حفظ نمایند.

در هند، یک ربات به نام زفیرا در فروشگاه های پارچه یک شرکت استفاده می گردد. این شرکت ربات زفیرا را که یک ربات فعال صوتی است و می تواند لباس های مختلف بپوشد، در تمام فروشگاه های پارچه ای خود در ایالت های جنوبی هند فعال نموده است. زفیرا تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای جلوگیری از عفونت در بین افراد انجام می دهد. این ربات تمام مشتریانی که از مغازه بازدید می نمایند را تحت نظر دارد.

اگر افراد بدون ماسک و رعایت اقدامات فاصله اجتماعی وارد فروشگاه شوند، این ربات انسان نما که به هوش مصنوعی مجهز است، تذکر می دهد. این ربات درجه حرارت بدن را آنالیز می نماید و ضد عفونی نماینده به بدن افراد می پاشد. این ربات چند منظوره سنجش تصویر هوشمند دارد و همچنین تعداد افرادی که به فروشگاه وارد می شوند را ردیابی می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 586

به "ربات زفیرا در هند با کرونا مبارزه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات زفیرا در هند با کرونا مبارزه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید