درگیری عناصر وابسته به ترکیه با یکدیگر در شمال سوریه

به گزارش شهر وبلاگ، درگیری گروهک های تروریستی وابسته به ترکیه با یکدیگر در شمال سوریه موجب ایجاد نا امنی و خشم و نارضایتی ساکنان این مناطق شده است.

درگیری عناصر وابسته به ترکیه با یکدیگر در شمال سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع محلی از اختلافات شدید میان گروهک های تروریستی مورد حمایت ترکیه با یکدیگر و درگیری میان آن ها در شمال سوریه خبر می دهند.

به نوشته وبسایت العربی الجدید، مناطق تحت تسلط ترکیه در مناطق عملیاتی شاخه زیتون در عفرین، سپر فرات در شمال و شمال شرق استان حلب و چشمه صلح در شرق رود فرات شاهد نا امنی قابل توجهی است.

در آخرین مورد درگیری میان دو گروهک الجبهة الشامیه و گروه حمزه که هر دو زیر مجموعه گروهک تروریستی ارتش ملی و همسو با ترکیه هستند، سه غیر نظامی کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند. در این درگیری که در اطراف شهر الباب رخ داد، تعدادی از هر دو طرف درگیری نیز کشته و زخمی شدند.

منابع محلی همچنین به دیدبان حقوق بشر سوریه گفتند که اهالی شمال حلب به شدت از اقدامات گروهک های تروریستی که هر از گاهی به دارایی های مردم حمله کرده یا با یکدیگر درگیر می شوند، خشمگین هستند.

بیشتر این گروهک ها بر سر منافع مالی به زد و خورد با یکدیگر می پردازند. عمده درآمد مالی آن ها از رشوه هایی است که از کامیون هایی مواد غذایی می گیرند. این کامیون ها که به سمت مناطق تحت کنترل ارتش سوریه راهی هستند باید برای هربار عبور حداقل هزار دلار بپردازند.

تلاش برای تحت کنترل در آوردن جاده ها و گذرگاهها عموما به درگیری میان این گروهک های کوچک می انجامد که آرامش و امنیت را از ساکنان ربوده و موجب نارضایتی آنان شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 334

به "درگیری عناصر وابسته به ترکیه با یکدیگر در شمال سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری عناصر وابسته به ترکیه با یکدیگر در شمال سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید