خداحافظی با گوگل پلی موزیک در آذرماه سال جاری

به گزارش شهر وبلاگ، شاید شما هم از طرفداران گوگل پلی موزیک باشید، اما خبر بد برای شما این است که این بخش در دسامبر برابر با آذرماه سال جاری حذف خواهد شد.

خداحافظی با گوگل پلی موزیک در آذرماه سال جاری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر اساس اطلاعات منتشر شده در یک پست وبلاگی توسط یوتیوب، گوگل تلاش های خود را برای مهاجرت کاربران گوگل پلی موزیک به یوتیوب موزیک به خاتمه رسانده است و قرار است این جایگزینی در پاییز انجام شود.

بیشتر بدانید:

ترفندی عجیب که ایموجی های اندروید 11 را فعال می کند

خبری بد برای علاقه مندان به اندروید وان

گوگل در حال مذاکره با سامسونگ است

طی چند ماه گذشته، گوگل بخش یوتیوب موزیک را با ویژگی های جدید به روز کرده و امکان مهاجرت موسیقی، موارد دلخواه و فهرست های پخش آهنگ از گوگل پلی موزیک را اضافه کرده است. موسیقی یوتیوب تا دسامبر سال 2020 به طور کامل پیروز به پخش موسیقی خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی گوگل، از ماه سپتامبر، آفریقای جنوبی و نیوزیلند قادر نخواهند بود موسیقی را از طریق برنامه گوگل پلی موزیک پخش کنند و همین تغییر در ماه اکتبر برای همه بازار های جهانی اعمال می شود و اشتراک ها به طور اتوماتیک لغو می شود.

لیست های پخش موسیقی، آرشیو ها و محتوا پاک نمی شوند. این آخرین تغییر برای انتقال محتوا و تنظیمات برگزیده موسیقی یوتیوب تا ماه دسامبر خواهد بود. البته یوتیوب موزیک نیز وعده داده است که تغییراتی جالب را اعمال خواهد کرد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: انتخاب
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 577

به "خداحافظی با گوگل پلی موزیک در آذرماه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با گوگل پلی موزیک در آذرماه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید