خبرنگاران 535 هزار میلیارد ریال به آسیب دیدگان کرونا در اردبیل پرداخت می گردد

به گزارش شهر وبلاگ، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل با بیان اینکه 535 هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی سهمیه استان برای جبران آسیب کرونا به صنوف و مشاغل می باشد، گفت: این تسهیلات توسط 16 بانک عامل به متقاضیان و مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت می گردد.

خبرنگاران 535 هزار میلیارد ریال به آسیب دیدگان کرونا در اردبیل پرداخت می گردد

اکبر بهنامجو روز آدینه در نشست با مدیران بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات کرونا بر تسریع در پرداخت و برطرف موانع اخذ تسهیلات برای متقاضیان در بانک ها تاکید نمود.

وی اعلام کرد: باید ضمن تسریع در فرایند پذیرش و اقدامات اداری در جذب تمام سهمیه تسهیلات کرونا کوشش گردد و ضروری است موضوعات و موانع نرم افزاری در فرایند ثبت نام احصا و با هماهنگی دستگاه های مرتبط برطرف گردد.

استاندار اردبیل با اشاره به آسیب های وارده ناشی از کرونا در بخش های مختلف اعم از گردشگری و صنعتی ، جذب این تسهیلات را گامی مهم در راستای برطرف مسائل این بخش ها عنوان نمود.

او گفت: اختصاص این تسهیلات فرصت مناسبی برای استان است که با جذب تمام سهمیه اختصاص یافته می توانیم سهمیه بیشتری جذب کنیم.

وی اضافه کرد: چنانچه واحد یا فرد متقاضی شرایط لازم برای دریافت تسهیلات را نداشته و یا انصراف دهد ، فرد و یا واحد دیگری جایگزین آن می گردد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 469

به "خبرنگاران 535 هزار میلیارد ریال به آسیب دیدگان کرونا در اردبیل پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 535 هزار میلیارد ریال به آسیب دیدگان کرونا در اردبیل پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید