خبرنگاران 2 شهرستان لرستان در شرایط نارنجی کرونایی واقع شده است

به گزارش شهر وبلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: شهرستان های پلدختر و دورود در شرایط نارنجی کرونایی قرار گرفته است و دیگر شهرهای استان در شرایط زرد هستند.

خبرنگاران 2 شهرستان لرستان در شرایط نارنجی کرونایی واقع شده است

به گزارش خبرنگاران احمد حسین فتایی روز دوشنبه به رسانه ها گفت: بر اساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تایید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، کوهدشت، دلفان، سلسله، رومشگان و چگنی در شرایط زرد کرونایی و شهرستان های دورود و پلدختر در شرایط نارنجی کرونایی واقع شده است.

وی گفت: بر همین اساس از تمامی مردم شریف استان تقاضا می گردد، در مورد رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش تردد های غیر ضروری شهری و مسافرت های بین شهری و به ویژه عدم حضور در تجمعات خطر آفرین از جمله حضور در آرامستانها اهتمام بیشتری را اعمال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پر ریسک استان، برگزاری و حضور در مراسمات سرانجامی سال از جمله چهارشنبه سوری و پنجشنبه آخر سال، موجب بازگشت کل استان به شرایط نارنجی و افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر می گردد.

مجموع مبتلایان کرونا در این استان تا سرانجام روز 23 اسفند به 70 هزار و247 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1225

به "خبرنگاران 2 شهرستان لرستان در شرایط نارنجی کرونایی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 شهرستان لرستان در شرایط نارنجی کرونایی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید