خبرنگاران کامیون حامل چوب قاچاق در سقز متوقف شد

به گزارش شهر وبلاگ، سنندج - خبرنگاران - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز با بیان اینکه کامیون حامل چوب آلات قطع شده در روستای کسنزان این شهرستان متوقف شد، گفت: از این کامیون چهار هزار و 500 کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط شد.

خبرنگاران کامیون حامل چوب قاچاق در سقز متوقف شد

سهراب احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر قطع درختان خود رو در روستای کسنزان، نیروهای کشیک و گشت و مراقبت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران خودروی حامل بار چوب قاچاق را در محل مشاهده و متوقف کردند، اضافه کرد: در این عملیات پس از اینکه خودرو حامل چوب آلات قطع شده با همکاری ماموران پاسگاه کسنزان متوقف شد راننده و خودرو برای تشکیل پرونده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منتقل شدند.

احمدی با بیان اینکه قطع درختان عواقب زیان باری برای طبیعت و محیط زیست دارد و درختان قطع شده شامل بید، پده، صنوبر، زالزالک و گلابی بودند، بر برخورد با متخلفان چوب تاکید نمود و گفت: پس از تکمیل پرونده مراتب به مرجع قضایی برای اعمال قانون ارجاع داده می گردد.

وی ضمن قدردانی از همکاری دهیار و همیاران طبیعت این منطقه از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و قاچاق چوب، مراتب را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز گزارش نمایند تا با متجاوزین عرصه چوب برخورد قانونی انجام گیرد.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 389

به "خبرنگاران کامیون حامل چوب قاچاق در سقز متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کامیون حامل چوب قاچاق در سقز متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید