خبرنگاران ترامپ برای حفاظت از نمادهای نژادپرستی تیم ویژه تعیین می کند

به گزارش شهر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- به دنبال تظاهرات گسترده مردم آمریکا علیه نژاد پرستی و سرنگون کردن مجسمه شخصیت های حامی نژادپرستی و برده داری در این کشور، دونالد ترامپ تیم امنیتی ویژه ای برای حفاظت از این نمادها تعیین می کند.

خبرنگاران ترامپ برای حفاظت از نمادهای نژادپرستی تیم ویژه تعیین می کند

به گزارش شبکه سی ان ان، وزارت امنیت داخلی آمریکا بامداد پنجشنبه از تشکیل کارگروه ویژه برای حفاظت از بناها، یادبودها و مجسمه های آمریکایی خبر داد.

چاک ولف معاون وزیر امنیت داخلی آمریکا در بیانیه ای خاطرنشان کرد: طبق دستور رییس جمهوری ما از پرسنل اجرای قانون برای محافظت از علائم تاریخی در سراسر کشور استفاده خواهیم کرد.

در پی مخالفت معترضان با رفتارهای نژادپرستانه نیروهای پلیس و حمله به مجسمه هایی که نماد نژادپرستی در این کشور هستند، ترامپ روز سه شنبه تهدید کرد کسانی که به مجسمه جرج واشنگتن اولین رییس جمهوری این کشور حمله کرده اند، به 10 سال زندان محکوم می شوند.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: ما در حال تعقیب دو آشوب طلب هستیم که روی مجسمه باشکوه جرج واشنگتن در منهتن رنگ پاشیدند. ما تصویر آن ها را داریم. آن ها تعقیب و براساس قانون یادمان ها و تندیس ها به 10 سال زندان محکوم خواهند شد. هم اکنون تسلیم شوید!

به تازگی یک مرد و یک زن در منطقه منهتن شهر نیویوک به دو مجسمه جرج واشنگتن اولین رییس جمهوری آمریکا که در پارک میدان واشنگتن واقع شده است، رنگ پاشیده و صورت مجسمه ها را قرمز کردند.

به دنبال شعله ور شدن اعتراض ها علیه نژادپرستی پس از قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست توسط پلیس آمریکا، معترضان در حرکت های اعتراضی خود، به یادمان ها و مجسمه های نماد نژادپرستی و برده داری در آمریکا حمله کردند. معترضان مجسمه های جورج واشنگتن از بنیانگذاران و نخستین رییس جمهوری آمریکا در شهر پورتلند واقع در ایالت اورگان، توماس جفرسون سومین رییس جمهوری این کشور و کریستف کلمب کاشف قاره آمریکا را سرنگون کردند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 473

به "خبرنگاران ترامپ برای حفاظت از نمادهای نژادپرستی تیم ویژه تعیین می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ برای حفاظت از نمادهای نژادپرستی تیم ویژه تعیین می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید