خبرنگاران اصناف تالش 620 بار بازرسی شدند

به گزارش شهر وبلاگ، آستارا - خبرنگاران - رئیس اتاق اصناف تالش از اعمال 620 مورد بازدید و بازرسی از صنوف مختلف و صدور تذکر کتبی به 209 واحد متخلف، به منظور الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران اصناف تالش 620 بار بازرسی شدند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

علیرضا یوسفی عصر آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در سطح بازار تاکید نمود و گفت: طی 620 بار بازرسی از اصناف از اول شهریور ماه سال جاری تا به امروز، 2 واحد صنفی نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

وی اضافه نمود: بازرسی ها به صورت مستمر ادامه دارد و بازرسان متشکل از عوامل فرمانداری، کارشناسان بهداشت و محیط و اداره صنعت معدن تجارت در راستای ارتقای سطح بهداشت، با واحدهای متخلف برخورد می نمایند.

یوسفی گفت: تا به امروز دستورالعمل تعطیلی بازار تالش اعلام نشده و در صورت اعلام تعطیلی از روز شنبه، به مردم و صاحبان مشاغل اعلام خواهد شد و تمام کوشش خود را جهت رعایت بهداشت و مبارزه با کرونا به کار خواهیم گرفت.

او اضافه نمود: در صورت اعمال محدویت های جدید از اول آذر، نظارت برای آن دسته از مشاغل که فعالیت دارند ادامه خواهد داشت و برخورد با اصناف متخلف، در مرحله اول به صورت تذکر و اخطار کتبی و در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی و پلمب خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف تالش ادامه داد: بیش از 9 هزار واحد تجاری در این شهرستان فعال است و به 700 واحد تجاری فاقد پروانه کسب، اخطار دریافت پروانه داده ایم و در صورت بی توجهی، پلمب خواهند شد.

شیوع بیماری کرونا بیش از 200 کشور دنیا را درگیر خود نموده و بهترین راه حل مقابله با آن، رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک در بیرون از خانه، ضدعفونی معابر و پرهیز از حضور در اجتماعات است.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 887

به "خبرنگاران اصناف تالش 620 بار بازرسی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اصناف تالش 620 بار بازرسی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید