بیش از 30 کشور دنیا به نقض حقوق پناهجویان در آمریکا اعتراض کردند

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی اِن، بیش از 30 کشور دنیا با انتشار بیانیه ای مشترک، نگرانی عمیق خود را نسبت به نقض حقوق بشر در مراکز نگهداری از پناهجویان در آمریکا ابراز داشته و خواهان اقدامات فوری در راستای حل این مشکل شدند.

بیش از 30 کشور دنیا به نقض حقوق پناهجویان در آمریکا اعتراض کردند

بر اساس این گزارش، کشورهای معترض به نقض گسترده حقوق بشر در مراکز نگهداری از پناهجویان آمریکا در جریان برگزاری 47مین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل که به صورت مجازی برگزاری شد، نسبت به این موضوع شدیداً اعتراض کردند؛ مهمترین این کشورها عبارتند از ایران، ونزوئلا، کره شمالی، بلاروس، چین و سوریه.

گفته می گردد این نشست با حضور سفرای دائم کشورهای عضو سازمان ملل، سازمان های مردم نهاد و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد برگزار گردید.

چن شو نماینده دائم چین در سازمان ملل هم در جریان برگزاری این نشست، تاکید نمود که امنیت، شأن انسانی، حقوق بشر و آزادی های اولیه پناهجویان باید به وسیله اقدامات لازم مورد صیانت قرار گیرند.

نماینده چین بعلاوه با اشاره به تأکید مکرر کمیسر عالی سازمان ملل و دیگر بخش های ویژه این سازمان بر ابراز نگرانی نسبت به سابقه نقض حقوق بشر در قبال مهاجران در مرزهای آمریکا از واشنگتن درخواست کرد که در این مورد دست به اقدام فوری بزند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

زرین گراف

زرین گراف: عصر طلایی گرافیک
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1545

به "بیش از 30 کشور دنیا به نقض حقوق پناهجویان در آمریکا اعتراض کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 30 کشور دنیا به نقض حقوق پناهجویان در آمریکا اعتراض کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید