انفجار مهیب در شمال غرب سوریه

به گزارش شهر وبلاگ، شبکه خبری المیادین یکشنبه شب از وقوع انفجار در استان ادلب در شمال غرب سوریه اطلاع داد.

انفجار مهیب در شمال غرب سوریه

به گزارش ایرنا از المیادین به نقل از منابع محلی این انفجار در انبار سلاح و مهمات هیأت تحریر الشام (جبهه النصره) سابق اتفاق افتاده است.

به گزارش منابع محلی سوری، انفجار در اطراف دهستان معره الاخوان در حومه شمالی ادلب به وقوع پیوسته است.

هنوز از تلفات و خسارت های احتمالی این انفجار خبری در دست نیست و منابع رسمی سوری نیز تا به امروز خبر این انفجار را تأیید یا تکذیب ننموده اند.

از سوی دیگر، استان ادلب اخیرا شاهد افزایش تنش نظامی میان روسیه و ترکیه و چند مورد نقض توافقنامه های آتش بس مربوط به توقف جنگ در مناطق شمال غرب سوریه بوده است.

ترکیه در چارچوب تقویت نیروهایش در مناطق تحت کنترل خود، دستکم 11 بار نیروی کمکی شامل ده ها خودروی نظامی و زره پوش به وسیله گذرگاه مرزی کفرلوسین اعزام نموده است.

این در حالی است که مسکو نیمه ماه جاری میلادی از آنکار خواست از بعضی نقاط در ریف ادلب جنوبی خارج و حضور نظامی خود را در منطقه کاهش دهد و سلاح های سنگین خود را به خاک ترکیه منتقل کند، موضوعی که از سوی آنکار رد شد.

صفوان قربی عضو مجلس نمایندگان سوریه نیز پیشتر تهدید نموده بود که در صورت شکست کوشش های دیپلماتیک برای دستیایبی به توافق نهایی در باره استان ادلب، کشورش به راه حل نظامی متوسل خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 794

به "انفجار مهیب در شمال غرب سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار مهیب در شمال غرب سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید