انفجار بیروت چندهزار کودک را بی سرپرست کرد؟

به گزارش شهر وبلاگ، ایرنا نوشت: صندوق بچه ها ملل متحد (یونیسف) روز آدینه گفت که حدود 80 تا 100 هزار کودک به دنبال انفجار بندر بیروت بی سرپناه شدند.

انفجار بیروت چندهزار کودک را بی سرپرست کرد؟

به گزارش الجزیره، یومی موکو سخنگوی یونیسف در لبنان گفت: بیش از 120 مدرسه در بیروت از این انفجار آسیب دیدند که پیش از شروع سال تحصیلی جدید احتیاج به تعمیر فوری دارند.

از سوی دیگر کمیساریای پناهندگان سازمان ملل متحد نیز اعلام نمود، فراهم کردن مراکز اسکان آوارگان در بیروت از جمله احتیاجهای لازم است و اوضاع در این شهر واقعا فاجعه بار است.

پیش تر هیات عالی امدادرسانی لبنان اعلام نموده بود که بیش از 8000 واحد مسکونی بر اثر انفجار بندر لبنان خسارت دیده اند.

همچنین مروان عبود استاندار بیروت گفته بود که بیش از 300 هزار لبنانی در نتیجه انفجار بیروت بی سرپناه و بی خانمان شده اند.

عصر روز سه شنبه در پی وقوع آتش سوزی گسترده در یکی از انبارهای مواد آتش زا واقع در بندر بیروت، انفجار مهیبی رخ داد که در اثر آن، شمار زیادی کشته و زخمی شدند.

کشورهای مختلف دنیا روز چهارشنبه با ارسال پیغام هایی، با مردم و دولت لبنان ابراز همدردی و آمادگی خود را برای یاری به این کشور اعلام نمودند.

311311

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 587

به "انفجار بیروت چندهزار کودک را بی سرپرست کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار بیروت چندهزار کودک را بی سرپرست کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید