امیر کویت: بدون عمل به تدابیر بهداشتی در مقابله با کرونا پیروز نمی شویم

به گزارش شهر وبلاگ، امیر کویت، یکشنبه 19 آوریل، تأکید کرد که مقابله با کرونا بدون پایبندی به تدابیر بهداشتی، پیروز نخواهد شد.

امیر کویت: بدون عمل به تدابیر بهداشتی در مقابله با کرونا پیروز نمی شویم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه العربیه، شیخ صباح آل احمد آل جابر الصباح، امیر کویت با بیان این که کشورش با شروع بازگشت شهفرایندان کویتی از خارج پیش از فرارسیدن ماه رمضان، جوی ازشادمانی و سرور زایدالوصف را تجربه می نماید، شرح داد که دولت با توجه به شیوع ویروس کرونا، کوشش های زیادی را برای بازگشت همه شهفرایندان انجام داده است.

امیر کویت در سخنرانی امروز خود اضافه کرد: شهفرایندانی که از خارج از کشور باز می گردند باید مقررات قرنطینه را رعایت نموده و همچنین تعهد پایدار به دستورالعمل های صادر شده از سوی مقامات ذیربط برای کنترل این ویروس، داشته باشند زیرا کویت بدون پایبندی به تدابیر بهداشتی، به موفقیت دست نخواهد یافت.

شیخ دکتر ناصر المحمد الصباح، وزیر خارجه کویت، ورود نخستین پرواز برای تخلیه شهفرایندان کویتی از خارج از کشور به دبی را تأیید کرد و امروز 19 آوریل، در توییتی در حساب کاربری رسمی خود اظهار کرد: اولین پرواز حامل شهفرایندان کویتی از خارج، ساعت هفت صبح در دبی به زمین نشست و کویت این پروازها را برای تخلیه شهفرایندان خود از خارج کشور، پی خواهد گرفت.

قابل توجه است که نخستین پروازها برای تخلیه شهفرایندان کویتی از خارج از کشور، به بیمارانی تخصیص یافت که نیازی به تخت پزشکی و همراهان نداشتند. این پروازها همچنین شامل گردشگران و کارمندان در ماموریت های ویژه شد و فرایند تخلیه تا هفتم ماه مه آینده، ادامه دارد.

اداره کل گمرکات با صدور بخشنامه ای، همه بنادر کویت را ملزم به اجرای تدابیر سخت گیرانه در خصوص کشتی های حامل مواد غذایی به این کشور کرد که در حقیقت بخشی از کوشش های دولت برای جلوگیری از پاندمیک کرونا (کووید- 19) است.

این بخشنامه بر اختصاص دادن تیم های کاری برای حضور در کشتی های بازرگانی به منظور معاینه خدمه کشتی و حصول اطمینان از نبود موارد ابتلاء یا افراد ناقل کرونا در کشتی و منحصر ساختن اعطای مجوز ورود به کشتی های پولادین (و نه کشتی های چوبی)، تاکید نموده است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 213

به "امیر کویت: بدون عمل به تدابیر بهداشتی در مقابله با کرونا پیروز نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر کویت: بدون عمل به تدابیر بهداشتی در مقابله با کرونا پیروز نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید