افتتاح 20 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در اهر

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان شهرستان اهر، 20 باب واحد مسکونی شهری و روستایی مددجویان تحت پوشش بهزیستی افتتاح شد.

افتتاح 20 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در اهر

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم، گفت: این واحدهای مسکونی در راستای یاری به خانواده های محروم یک تا دو نفر معلول ساخته شده و امروز نیز شاهد بهره برداری از آن ها هستیم.

به گزارش خبرنگاران، فرگل صحاف اضافه کرد: در آذربایجان شرقی نیز تا به امروز 586 واحد مسکونی مددجویی تحت پوشش بهزیستی با مجموع 440 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسیده است.

وی از افزایش تسهیلات حمایتی برای ساخت مسکن مددجویی خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان از سقف 65 میلیون تومان به 1400 میلیون ریال در سال جدید اطلاع داد.

فرماندار اهر نیز در این مراسم ضمن تاکید بر مناسب سازی فضاهای اداری در راستای راحتی معلولان در کارهای اداری، گفت: متاسفانه 30 درصد جمعیت این شهرستان حاشیه نشین هستند که این امر آسیب های اجتماعی زیادی را برای این قشر ایجاد می نماید که ضروری است در این خصوص تصمیمات مناسبی اتخاذ گردد.

رسول خدابخش اضافه کرد: بسیاری از بانوان تحت پوشش بهزیستی دارای هنرهای اصیل دستی و بومی هستند که احتیاج به حمایت همه جانبه در ایجاد اشتغال و کارآفرینی دارند.

بر اساس این گزارش، برای ساخت و بهره برداری از 20 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان اهر، 650 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره چهار درصد برای هر واحد مسکونی اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1269

به "افتتاح 20 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در اهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 20 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در اهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید