ادامه فرایند صعودی مبتلایان به کرونا در پایتخت کره جنوبی

به گزارش شهر وبلاگ، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت کره جنوبی همچنان فرایند صعودی دارد.

ادامه فرایند صعودی مبتلایان به کرونا در پایتخت کره جنوبی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یونهاپ، افزایش ادامه دار ابتلا به ویروس کرونا در پایتخت کره جنوبی و حاشیه آن یک پیغام هشدار برای مقامات بهداشتی این کشور به شمار می رود، زیرا این مناطق تقریبا نیمی از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز کنترل و محافظت بیماری ها تعداد مبتلایان به ویروس کویید 19 در سئول و استان گیئونگی و اینچئون، شهری بندری در غرب سئول از 1200 نفر عبور نموده است.

سئول امروز (دوشنبه) 11 مورد جدید ابتلا را گزارش کرد و بدین ترتیب تعداد مبتلایان در پایتخت به 563 نفر رسید. این درحالی است که استان گیئونگی با 8 مورد ابتلای جدید دارای 580 مبتلا به ویروس کروناست.

هرچند تعداد ابتلا به کرونا در کره جنوبی به نسبت سایر کشورها پایین است اما همین آمار ارائه شده نشان می دهد 45 درصد از آمار روزانه مبتلایان در این کشور مربوط به پایتخت است.

کره جنوبی روز شنبه تصمیم گرفت طرح فاصله گذاری اجتماعی را باوجود ادامه گسترش ویروس کرونا (هرچند با فرایند کاهشی) برای دو هفته دیگر تمدید کند.

این تصمیم در جلسه ای به ریاست چونگ سی کیون، نخست وزیر کره جنوبی اتخاذ شد. نخست وزیر کره جنوبی تاکید نمود که این کشور چاره ای جز حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای مدتی را نخواهد داشت.

وی در جلسه ای که پیشتر در سئول برگزار شده بود گفته بود: ما چاره ای جز ادامه فاصله گذاری سفت و سخت اجتماعی برای مدتی را نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 154

به "ادامه فرایند صعودی مبتلایان به کرونا در پایتخت کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرایند صعودی مبتلایان به کرونا در پایتخت کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید