ابراز خرسندی ظریف از ایستادگی روسیه در مقابل اقدامات آمریکا

به گزارش شهر وبلاگ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود: امروز روابط ایران و روسیه قوی ترین شرایط را نسبت به دهه های گذشته دارد و ما امیدواریم بتوانیم این روابط را هر چه قوی تر و دراز مدت تر پی بگیریم.

ابراز خرسندی ظریف از ایستادگی روسیه در مقابل اقدامات آمریکا

به گزارش خبرنگاران، محمد جواد ظریف در ابتدای ملاقات رسمی خود با سرگئی لاوروف در مسکو گفت: از پذیرایی شما برای سی امین سفر خود به روسیه تشکر می کنم و فکر می کنم در این زمینه در میان همتایان خود رکورد شکنی نموده ام.

ظریف در ادامه با تبریک رفراندوم اخیر در روسیه برای اصلاح قانون اساسی این کشور به وزیر امور خارجه روسیه گفت: خرسندیم که روسیه در شورای امنیت و آژانس بین المللی انرژی اتمی با سیاست های یک جانبه آمریکا مقابله کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی ایران ادامه داد: رویکرد روسیه باعث می گردد که نقش روسیه و چین در حفظ برجام برجسته باشد و همه دنیا به این نقش اعتراف نمایند.

ظریف گفت: براساس توافق روسای جمهور دو کشور خوب است که ما با هم از نزدیک در این خصوص همکاری کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در مورد روابط دوجانبه و مسایل منطقه ای فرصت خوبی است برای ما که آخرین تحولات در سوریه، افغانستان، یمن و سایر نقاط منطقه را دنبال کنیم.

ظریف گفت: امروز روابط ایران و روسیه قوی ترین شرایط را نسبت به دهه های گذشته دارد و ما امیدواریم بتوانیم این روابط را هر چه قوی تر و دراز مدت تر پی بگیریم چرا که حتما در جهت منافع دو کشور و براساس احترام متقابل است و صلح و امنیت در دنیا را تضمین می نماید.

311311

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 532

به "ابراز خرسندی ظریف از ایستادگی روسیه در مقابل اقدامات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز خرسندی ظریف از ایستادگی روسیه در مقابل اقدامات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید