بار دیگر به خانه برگشتم، هر تغییری با چالش همراه است

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از استعفای مصطفی کارخانه از راهنمایی تیم والیبال سایپا امروز یکشنبه ناصر شهنازی مربی فصل گذشته این تیم راهنمایی نارنجی پوشان را بر عهده گرفت.

بار دیگر به خانه برگشتم، هر تغییری با چالش همراه است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرنگاران، پس از راهنمایی والیبال تیم سایپا گفت: بسیار خوشحالم که به خانه برگشتم. سال گذشته نتایج خوبی با تیم سایپا به دست آوردیم و اگر شرایط کرونایی نبود شانس مسلم قهرمانی بودیم، اما نشد. تغییر و تحولاتی در سیستم مدیریتی باشگاه به وجود آمد و با نظر مدیریت جدید دیگر عهده دار تیم سایپا نبودم.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: با توجه به تغییر و تحولاتی که مجدداً در سیستم مدیریتی باشگاه به وجود آمده با نظر مثبت مدیرعامل و هیات مدیره سایپا مذاکراتی داشتیم و بار دیگر سکان راهنمایی تیم سایپا را در اختیار گرفتم. در حال حاضر شرایط تیم والیبال سایپا در جدول خوب نیست. روز سه شنبه بازی سختی مقابل تیم شهرداری ورامین داریم اما شناخت کاملی از این تیم دارم و تمام سعی و کوشش خود را برای کسب نتیجه خوب خواهیم کرد.

شهنازی تاکید نمود: طبیعی است زمانی تغییر و تحولاتی در تیم ایجاد می گردد چالش هایی در تیم پیش خواهد آمد، امیدوارم این چالش ها به سمت مثبت باشد. بیشتر بازیکنان از سال گذشته در تیم حضور دارند و مطمئناً می توانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم. تمام کوشش مان برای بازی روز سه شنبه است تا سربلند از آن بیرون بیاییم. پس از آن برای نیم فصل زمان کافی برای آماده سازی داریم.

زمزمه هایی مبنی بر وجود اختلاف میان شما و امیر حسینی شنیده می گردد. ممکن است امیر حسینی از بدنه تیم جدا گردد؟ سرمربی تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال که گفت: هم من یک مربی حرفه ای هستم و هم امیر حسینی یک بازیکن حرفه ای. طبیعی است بین مربیان و بازیکنان عظیم اختلاف نظر وجود داشته باشد. اما برای ما اهداف باشگاه مهم است و وظیفه مان این است که در جهت منافع باشگاه حرکت کنیم. حتماً امیر حسینی شرایط را درک خواهد نمود و همه در جهت اهداف باشگاه حرکت خواهیم کرد. اهداف باشگاه از هر چیزی مهمتر و این یک بحث حرفه ای است. اختلاف های شخصی در این میان اهمیتی ندارد. همه بازیکنان این موضوع را درک خواهند کرد.

شهنازی درباره جدایی محمد موسوی و احتمال جذب یک سرعتی زن گفت: ما در پست سرعتی زن بازیکنان خوبی از جمله شفیعی، فائزی و ناصری داریم. کوششمان این است که با همین نفرات به کارمان ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 983

به "بار دیگر به خانه برگشتم، هر تغییری با چالش همراه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بار دیگر به خانه برگشتم، هر تغییری با چالش همراه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید