گزارش وضعیت رضایت مردم از خدمات فروش خودرو

گزارش وضعیت رضایت مردم از خدمات فروش خودرو

امتیاز بدهید

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پس از مصاحبه با ۳۲۴ هزار نفر از خریداران خودروهای سواری، گزارش وضعیت رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو در سال ۹۶ را منتشر کرد.

طبق این گزارش شرکت جهان نوین آریا با ۷۴۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بهترین شرکت در زمینه کسب رضایت مشتری بوده است.

مدیران خودرو با ۷۱۹ امتیاز، ایرتویا با ۷۰۶ امتیاز، آرین موتور پویا با ۶۹۹ امتیاز، بهمن موتور با ۶۸۲ امتیاز، ایران خودرو با ۶۸۱ امتیاز، اطلس خودرو با ۶۷۲ امتیاز، سایپا با ۶۶۵ امتیاز، پارس خودرو با ۶۵۵ امتیاز، کرمان موتور با ۶۴۶ امتیاز و نگین خودرو با ۶۰۹ امتیاز؛ در رتبه‌های دوم تا پایانی این گزارش قرار دارند.

به جز این گزارش، گزارش دیگری درباره وضعیت رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو در شرکت هایی که سهم کمتر از ۱ درصد در بازار دارند نیز منتشر شد.

آرین موتور تابان با ۷۵۷ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، در رتبه نخست و شرکتهای کارمانیا با ۷۰۵ امتیاز، پرشیا خودرو با ۶۹۸ امتیاز، پرستوی آبی ارگ با ۶۸۹ امتیاز، مدیا موتورز با ۶۸۹ امتیاز، گلرنگ موتور فامیلی با ۶۸۶ امتیاز و آسان موتور با ۶۵۴ امتیاز، در رتبه‌های دوم تا پایانی قرار گرفته اند.

مطالب مشابه